Muinaiset kiinalaiset kaunokirjoitus Työkalut

Muinaiset kiinalaiset kalligrafiaa käsitti arvokkaita työkaluja ja tekniikoita, tarvitaan erityistä taitoa ja huomiota . Paljon enemmän kuin vain silittiharjalla koko paperi , historiallinen kiinalainen merkki kirjoittaminen olitaidemuoto hiottu useiden sukupolvien osaksikäytännön mitataan kärsivällisyyttä ja taiteellinen kyky . Tämä muinainen taidemuoto on legitimoi käyttämällä erikoistyökaluja suunniteltu erityisesti luoda kauniita kiinalaisia ​​merkkejä . Harjaa
Ancient kalligrafiaa harjat olivat varustettiin eläinten turkista ja höyheniä .

Ehkä tärkein työkalukiinalaisen kalligrafian kauppa ,harja onainoa keino, jollakalligrafiataitelija luo syvyyttä , rakenne ja yksityiskohtaisesti hänen merkkiä. Mestarillinen antiikin calligrapher käyttää harjat puusta , bambusta , luut , jalometallit , tai jopa kivi varustettuturkis tai höyhenet eri eläimiä . Käsityönätaiteilija , nämä harjat olivathenkilökohtainen laajentamistataiteilijan kyky ja määritetäänhänen laadukkaasta kalligrafiaa. Vaikka moderni muovit ovat tehneet kalligrafiaa harjat luotettavaa ja helposti ylläpitää , jotkut omistettu kalligrafiaa harrastajat haluavat käsintehty harjat vanhanaikainen jälkeenvanhaa tyyliä .
Ink Stone
muste kivi käytetään jauhaa kiinteät musteen sen nestemäisessä muodossa .

muste kivi onpaletti , jostakalligrafian harja saa sen mustetta . Antiikin muste kivet olivat yksittäisiä kiviä valittu niiden rakenne ja väri ja jauhetaan pieniksi , litteä kranaatinheittimet ( hionta kulhot ) . Kiinteät sauvat mustetyynyt materiaalia , jota kutsutaan inksticks , jauhettiinkivet ja sekoitetaan veden kanssa muodostaen musteen . Tämä prosessi vaativakaata kättä jakyky määrittäätarkka rakenne ja johdonmukaisuusmuste tarvitaan. Käsintehtyjä mustetta kivet ovat arvostettuja omaisuutensa keräilijöille ja harrastajille ja muste – kivi esineitä pidetään korvaamaton kuvakkeet kiinalaista kulttuuria ja kulttuuriperintöä .
Paper

muinaiset kiinalaiset taiteen kalligrafian ei olisi ollut mahdollinen ilman toista kiinalainen keksintö : paperi . Tietenkin hamppupaperia oli ensimmäinen prototyyppi kirjallisesti pinta ei sovellu tarkka siveltimenkäyttö . Kehittymisen tasaisempia, luotettava paperin tuotanto , vaikka Kiinan kirjallisesti kukkaan osaksitäysimittaiseksi taidemuoto . Muinaiset kiinalaiset paperi hampusta , rätit , ja jopa vehnän varret oli helppo valmistaa , ja vaikka moderni paperin tuotanto on edennyt suurin harppauksin ajoista käsin pulped lumppupaperille , jotkut harrastajat tekevät omat kalligrafiaa paperi .
< Br >
Paperipainot
kalligrafiaa paperweight olivälttämätön väline .

tärkeä välinetoimivuutta muinaiset kiinalaiset ( ja jopa nyky-) kalligrafiaa onpaperipaino . Nämä työkalut , usein valmistettu koristeellista kiveä tai puuta , palvelitarkoituksena pitääpaperi vielä aikanaherkkä siveltimen mukana antiikin kirjallisesti . Henkilökohtaiset tunnukset hahmot usein lisättypainoja , joten ne ovat erittäin haluttuja esineitä, jotka voivat tarjota henkilökohtaista tietoaelämän tai työnkalligrafiataitelija .
Sinetti
< p >lopullinen työväline muinaiset kiinalaiset kirjoittaminen olialkuperäisten artistien sinetti. Tämä sinetti , yleensä veistetty luu , puuta ja kiveä , jotka sisältyvätpersoonallinen luonne tai allekirjoitus, joka on kastettu mustetta tai pastan ja sitten siirretäänkalligrafiaa sivulle . Nämä tiivisteet olivat ainutlaatuinentaiteilija tai kirjailija ja sellaisenaan pidetään arvokkaana esineitä muinaista kiinalaista kulttuuria .

Vastaa