Hauskat Sand pelit

Vanhempina haluamme antaa lapsillemme parasta, mitä voimme tarjota . Usein ostamme niitä kalliita interaktiivisia leluja kaapata ja valistaa heidän mielensä . Totuus on, sinun ei tarvitse tehdä suuria , korkean teknologian ostot positiivisesti heidät mukaankoulutus- tai hauskaa toimintaa . Sand onluonnollinen elementti , ja monissa tapauksissa , vapaasti leikkiä ; Kuitenkin on enemmän hiekkaa hauskaa kuin kaivaa kuoppia ja rakennus linnoja . Sandathon pituushyppy

Kokoalapset yhdessä kilpaillaSandathon pituushyppy . Aloittaa antamalla jokaiselle lapsellekiinni merkitä hänen hypätä . Lapset voivat kirjoittaa nimensätikkuja tunnistettavasti tai väritä ne missä muodossa tahansa . Seuraavaksi käytäkeppiä vetääviivan hiekkaan ollalähtökohta . Kävele noin 10 metriä eteenpäin ja piirtää toisen viivan hiekkaan ollahyppy piste . Jokainen lapsi alkaalähtökohta ja juoksee niin nopeasti kuin hän voi kohtihyppy piste , jossa hän hyppää niin pitkälle kuin hän voi . He voivat käyttää tikkuja merkitä jossa jaloillaan maata . Lapsi, joka hyppääpisimmälle , ilman kaatumasta , voittaa .
Kohtele Etsi

Toinen peli hauskaahiekka liittyyhieman valmistelua . Käytä kaksi muovista , suljettaviinastioihin talon erikoisuuksia joukkueille . Burysäiliöt erikseen hiekkaan ja merkitä jokaiseen sivustopieni X. Etsilähtökohtapeliin jossain kaukana X-merkit . Nyt Laske askeleesi kun kävellä maamerkkejä ympäri aluetta . Jos ei ole maamerkkejä , luoda ne ottavat enemmän X: n hiekkaan . Kirjoita alassuuntiin ja useita vaiheita saada jokaiseen maamerkki ja luodakaavio , jossa kuvataan yksityiskohtaisestitapa yksi viimeisistä X . Nyt toista kaikki nämä vaiheet toisen kaavion toiseen X joten kaksi joukkuetta voi pelata . Rikkoalapset ylös joukkuetta ja antaa jokaiselle joukkueenkartan oman lopullisen X.ensimmäinen joukkue saavuttaa X voittoa, mutta molemmat joukkueet saavatherkkuja he löytävät .
Sand Maze

Teejättiläinen sokkelo ulos hiekkaa kaikille vaeltavat . Keppiä käyttävä , nimettävälähtökohta , ja kirjoita ” Start ”. Sitten poimiapäätepisteen ja kirjoittaa ” Finish ”. Nyt , käytäkeppiä vetää yhden rivin alusta loppuun , mutta tekevätlinja mennä ympäri aluetta , kun käännöksistä vasempaan ja oikealle kääntyy ennen kuin se saavuttaa määränpäähän . Piirrä muut linjat alusta loppuun , ja linjat, jotka menevät yhden rivin toiselle ja ylittää nämä linjat esteiden kuten tikkuja , kuoret tai kiviä . Jokainen pelaaja on tehdä hänen tapa alusta loppuun pääsemättäeste .

Vastaa