Kuinka tehdäBonus Stage MUGEN

taistelupeli fanit haluavat kokeilla luoda omia mukautettuja 2D taistelupeli koittaasuosittu taistelupeli luomisen ohjelman MUGEN . Saatavanailmaiseksi ladata, MUGEN avulla pelaajat voivat luoda omia mukautettuja merkkejä ja bonus vaiheita tai yksinkertaisesti ladata ja tuoda luodutverkossa MUGEN yhteisö . Vaikka MUGEN onmonimutkainen ja haastava ohjelma oppia , voit aloittaa pieni rakentamallaperus vaiheessaetualalla ja background.Things mitä tarvitset
MUGEN
kuvaeditorin
Näytä Enemmän Ohje

1

Suunnittele vaiheessa ennen kuin aloitatprosessin . Haluatvaiheessa, että on visuaalisesti ja monimutkainen riitä pitämääntietoonpelaaja, samalla riittävän yksinkertainen puuttumaanensimmäinen projekti .
2

Piirrä tai ladatagrafiikka vaiheessa edustavärin ja taustan ja tallentaatiedostojalaajennus PCX . Voit löytää hyödyllisiä resursseja MUGEN yhteisön verkkosivuilla .
3

Muuta korkeutta on etualalla ja taustakuvia vähintään 240 pikseliä ,vähimmäisvaatimus MUGEN . Jos grafiikka on liian pieni, yksinkertaisesti venyttämällä niitä omassa kuvankäsittelyohjelmassa tuottaaheikkolaatuinen kuva . Sen sijaan , harkitse osa kuvasta ja monistaminen se kattaalisätilaa.
4

Luouusi SFF- tiedoston Fighter Factory ja lisätä etualalla ja taustakuvia . VarmistaSFF -ja kuvatiedostot sijaitsevat kaikkisamassa hakemistossa . Vaihtoehtoisesti voit aloittaa kopioimalla jokinoletus vaiheet ja vaihtamallakuvatiedostoja omalla .
5

Set ” Group” kentän molemmat kuvat 0 . Aseta” Image ” kentän 0 taustan ja 1etualalla .
6

Täytä” X ” ja ”Y” arvot kullekin kuvalle . Nämä arvot osoittavatoffsetkuva taimäärä pikseleitä haluat kunkin kuvan siirtyänäytön reunaan . Pelata näitä numeroita kunnes taustan ja etualan ovatmukavassa asennossa ilman tyhjiä tiloja .
7

KopioiDEF tiedostoolemassa olevan vaiheessa ja avaa se Muistiossa . Voit käyttää jotakintiedostojaoletuksena vaiheista , jos haluat.
8

Muuta” boundleft ” ja ” boundright ” arvot vastaamaan projektin . Löydät boundright vähentämällä 320 pikseliä teidän etualalla kuvatiedosto leveys ja jakamalla kahdella. Boundleft on yhtä suuri kuin negatiivinen boundright . Esimerkiksi jos kuva on 400 pikseliä leveä , sinun boundright arvo on 40 ja boundleft arvo on -40 .
9

Lisätä ” boundhigh ” arvoa vähentämällä 240 teidän etualalla kuvan korkeutta ja kertomalla -1 . Esimerkiksi jos kuva on 300 pikseliä korkea , sinun boundhigh arvo on -60 .
10

Muokkaa” zoffset ” arvoa, josmerkkejä pelin näyttävät hääriävaiheessa tai upota siihen. Sinun täytyy kokeilla eri arvoja kunnes se tuntuu oikealta . Ensimmäistä testiä , kokeilearvoa 200 .
11

Aseta” laatta ” arvon alle ” BG takaisin” to ” 1.0 ” ja” maski ” arvo on ” 0 ”. Tämä aiheuttaa taustasi loop toistuvasti kuin pelaaja liikkuu edestakaisin .
12

Aseta” maski ” arvon alle ” BG kentällä” 1 . Tämä oikein vahvistetaanavoimuuden välilläetualan ja taustan .
13

Open MUGEN ja ladata uutta vaihetta .

Vastaa