Ohita pelejä lapsille

Making liikuntaa osanapeli lapsille ei ole vain hauskaa, mutta myös hyvä käyttää . Pelit kuten jäädytys , ruutua ja kilpa voi pelata ulkona ja muuttaa sisällyttää hyppivä ,tärkeä taito , joka auttaa lapsia tarkentaa niiden yhteensovittamista . Ohita Kilpailu

riviin lapset vierekkäin . Luomaaliin ja ovat niitä kilpaa sitä kohti . Lapset saa ohittaa , ei juosta , maaliin . Joslapsi alkaa käydä tai ei täysin ohittaa , hän on poissa . Vanhemmille lapsille , makasi tukkien kokokilpa alue lapsille hypätä yli , koska ne ovat kilpa .
Ohittaminen Freeze

Lapsia hyppiähuoneesta tai ulkoa kuin voit toistaa musiikkia . Kääntää musiikin pois päältä . Kunmusiikki sammutetaan jokaisen on jäätyä . Joslapsi liikkuu, hän on istua ja katsella peliä . Kunmusiikki on uudelleenlapset voivat aloittaa ohita uudelleen . Aloita ja lopetamusiikin kunnes jäljellä on vain yksi pelaaja jäljellä . Voit myös pelata tätä peliä ilman musiikkia . Huutaa ”stop ” ja ” go” ilmoittamaan, kunlasten pitäisi olla vielä tai hyppimistä .
Ruutu

käyttäminen liitu , piirtää kahdeksan ruutuaruutua board kuvio . Piirrä kolmen ruudun rivi menossa poispäin. Merkitä ne 1 , 2 ja 3. Square 1 olisi lähinnä. Piirrä kaksi ruutua rinnakkain edellä neliön 3. Label niitä 4 ja 5. Square 4 pitäisi olla vasemmalla puolella . Piirrä yksi neliö , 6 , keskitetty edellä neliöitä 4 ja 5. Piirrä kaksi neliöitä vierekkäin edellä neliön 6. Julkaisija niitä neliöitä 7 ja 8. Tarvitsetkiven tai beanbag vartenmerkki . Peli alkaa yksi pelaaja heittäämarkkerin neliön 1. jälkeen hänen on hypätä toinen jalka neliön 8.Pelaaja ei saa hypätäaukiolle, jossamerkki on . Sen jälkeen hän on hyppäsi lähtöruutuun 8 hän tulee noutaamerkki paluumatkalla . Jos hän putoaa kun poimienmarkkerin tai humala poisneliön , hänen vuoronsa on ohi . Peli jatkuumerkki heitetään jokainen neliö . Henkilö, joka on heittänytmerkin kaikkiin kahdeksaan neliöt ensin voittaa .

Vastaa