Miten luodaanD & D 3.5 Luonne

Ennen kuin aloitatuuden Dungeons & Dragons kampanja , sinun täytyy luodacharacter konsepti . Olipaketterä haltia veijari , joka poimii jokaisen saatavilla taskussa taikääpiö pappi , joka haluaa levittää sanaa hänen uskonsa ympäri maailmaa ,merkkien tyypin luot määrittää, kuinka voit pelata peliä . D & D 3.5 Pelaajat käsikirja opastaatuotantoprosessia ja luetellaan kaikkivaihtoehdot uudelle character.Things tarvitset
Character sheet
3 kuusi – sivuinen noppa
D & D 3.5 Pelaajat Handbook

Näytä enemmän Ohjeet

1

Roll kolme kuusi – sivuinen noppa , ja lisäänumeroita yhdessä löytää ensimmäinen kyky pisteet . Toistaprosessi viisi kertaa niin sinulla onyhteensä kuusi tulokset vaihtelevat kolmesta 18 . Voitko tulokset ovatperusta kaikille hahmosi muita taitoja ja kykyjä.
2

Kirjoitakuusi tulokset in” Kyky Tulospalvelu ” osiossavasemmalla puolella hahmosi arkin . Annatulokset tarvittaessa kullekin merkin haluat pelata , kuten laittamalla korkeimmat pisteet ” Intelligence ”, jos haluat pelatavelho tai ” Voima ”, jos haluat pelatataistelija .
< Br >
3

Valitse yksikilpailuista luvussa KaksiPlayer käsikirja , kuten ”ihmisen ”, ” elf ” tai ” puoli – örkki . ” Muistiinkyky pisteet modifioijana oman rodun, kuten +2 perustuslain ja -2 karismaa kääpiö luonnetta. Muuta kykyäsi pisteet osiosta vastaavasti .
4

Kirjoita ylös mitään erikoiskykyjä , jotka saat kisa” erityisten ominaisuuksien ” osiossa hahmosi arkin . Esimerkiksitonttu rotu saa” Low Light Vision ” ja ” Martial Ase Taitotaso : Longsword ” kykyjä .
5

Tutkikäytettävissä olevaa luokkaa luvussa kolmePelaajan käsikirja ja valitseluokka haluat käyttää hahmosi , kuten ” Druidi ” tai ” Monk . ” Kirjoita valinta” Class ”-otsikon yläosassamerkin arkki .
6

Tutki”hit die ” oma luokka , kuten ” 1D10 ” vartentaistelija . Merkitse muistiin osuma pistettä teidän osuma kuolevat” Hit Points ”-osiossa . Esimerkiksitaistelija alkaa 10 osumapisteet sekä mahdolliset bonus , jolla on suuri perustuslaki pisteet . Tutkitaanbonus taulukossa sivulla 9 Playerin käsikirja löytääbonus oman perustuslain pisteet , kuten ” +1″ vartenpisteet 12 .
7

Etsi numero taitopisteitä oman luokka, joka näyttää alla” Class Skills ”-osiossa . Esimerkiksibarbaari aloittaa neljällä taitopisteitä , plus älykkyyttä muuntoaineeseen kertaa neljä . Open luku NeljäPlayer käsikirja nähdälistan taitoja .
8

Allocate käytettävissä olevan taitopisteitätaitojen luvussa neljä . Tutkitaantaulukkoa sivulla 63 , mitkä taidot ovat rajat luokan taitoja oma luokka . Esimerkiksi” Escape Artist” taito onrajat luokan taitobarbaari luokan , mikä tarkoittaa, että sinun täytyy viettää kaksi taitopisteitä ostaa yksi piste tuo taito .
9

Kirjoita taitosi in” taidot ”-osassa oikealla puolellamerkin arkki . Tutkitaan luvun Viisi Playerin käsikirja nähdälistan urotekoja . Valitse jokin feat hahmosi ja kirjoita se alas” urotekoja ”-osiossa . Ihmisen merkkiä saavat ilmaisen bonuksen feat aluksi tasolla .
10

Tutki sivu 111Pelaajan käsikirja löytäämäärä alkaa kultaa hahmosi luokan , kuten ” 125 ” for” Rogue ” luokka . Muistiin kaikki laitteet luvussa seitsemän , jonka haluat ostaaalkavat kultaa , kuten haarniska tai aseita . Kirjoita ylös kaikki muutoksethaarniska tekee teidän panssari luokan” Armor Class ”-otsikon lähelläkeskellämerkin arkki .
11

Kirjoita ylös kaikki loput tiedot hahmosi , kuten nimi , jumaluus ja moraalinen linjaus . Löydät kuvauksetkäytettävissä jumaluuksia ja linjauksia luvun KuusiPelaajan käsikirja .

Vastaa