Miten ohjelma LEGO Robotit

LEGO Mindstorms Kit sisältäätehokas tietokone jaohjelmointikieli voit tuoda robotteja ja luomuksia elämään . Oppiminen ohjelmoidaMindstorms ohjelmisto ei ole liian vaikea , mutta haaste voidaan oppia ajattelemaan kuin robotti ennen kääntäminen , mitä haluat tehdä osaksiohjelmaa . Tämän jälkeen sinun täytyy vain ladataohjeet robottia ja testata ohjelmaa out.Things tarvitset
LEGO Mindstorms pakki
LEGO Mindstorms Software Download USB-kaapelilla tai Bluetooth -siru
Näytä lisää Ohjeet
1

KäynnistäLEGO Mindstorms ohjelmiston tietokoneellesi . Avaauusi ohjelma , joten sinulla ontyhjä kangas , jossatyhjä sekvenssi palkki .
2

Päätä mitä haluat robotti tehdä , perustuu sen suunnitteluun ja miten laitat sen yhdessä. Esimerkiksi , sinulla voisi ollarobotti kävellä tai ajaa jopatavoite , sitten punssia tai ampua tämän tavoitteen . Sinun täytyy miettiä tätä tehtävää peräkkäin , kuin robotti olisi : paloittele se yksi , käytännöllisiä vaiheita . Kävele, pysähdy tavoite , ampua tai boolia .
3

VedäSiirrä lohkojärjestyksessä palkin lisätä sen . Löydätkuvaketta” Block ” paletti pitkinvasemmalla puolella näytön , jossakuva pyydysten sitä . Klikkaalohko kerran esiinkonfiguraatio ikkunan alalaitaan . Valitse, mitkä moottorit haluat aktivoida , kuinka kauan , ja mihin suuntaan .
4

NapsautaOdota lohko ,tiimalasikuvake , tuomaaneri tulo vaihtoehtoja . Voit ollarobotti reagoi ääneen , väri, valo , etäisyys , tai yksinkertaisesti tehdä jotain, kuntietty aika on kulunut umpeen . Klikkaalohko aiheellista oman robotin anturit -etäisyyden tunnistinta esimerkiksi , ja vedä sejärjestyksessä palkki .
5

Klikkaalohko esiin-ohjauspaneelin uudelleen. Muutaasetuksia tämä anturi , kuten mihin satamaan se on kytketty , ja kuinka paljon haluatrobotti lopettaa .
6

VedäSiirrä lohkojärjestyksessä palkki, ja määrittäärobotti lopettaa . Tämä kertoorobotti, joka , kun se on lähellä tavoitetta , se tarvitsee lopettaa . Jos unohdat tässä lohkossa ,robotti veloittaa seinään.
7

Laita toinen Siirrä blokki palkki aktivoidalävistys tai ammunta moottori robotti . Vedä ja pudota sepalkki, ja valitse oikea moottori-ohjauspaneelissa riippuen siitä, kumpi on kytkettyrobotti .
8

Varmistarobotti -äänen joka kerta se ampuu tuomalla Ääni lohkopalkki , pudottamalla sen edessä toisen Siirrä blokki . MääritäNXT pelatasävy sijaanäänitiedosto .
9

Varmistarobotti ampua tai booli useita kertoja , tuomallaVaikka lohkon päällejärjestyksessä palkki. Tämä on kuvassa kaksi nuolta toisiammeympyrän . Käytäkokoonpano paneeli kertoarobotin kuinka monta kertaa suorittaatiettyjä toimia .
10

VedäSound lohko jaammunta moottorin Siirrä blokki sisälläliu’utetaan Vaikka lohko . Tämä viimeistelee ensimmäistä ohjelmaa :robotti kiivetätavoite , ja punssia tai ampua sitämonta kertaa olet käskenyt sitä .

Vastaa