Warm Up Running pelejä lapsille

Lämmin ups ovat tärkeä askel tahansa fyysistä kuntoa toimintaa . Lämpenee ennen käynnissä auttaa kehoa valmistautumaan lihaksia , joita käytetään ja rajoittaa merkittävästi onnettomuusriskiä . Lämmin ups koostuvat yleensäkevyttä aerobista toimintaa . Valitettavasti nämä voivat olla tylsiä tai tylsää lapsille . Seuraavat ovat esimerkkejä pelejä joita voi pelata saada lapset lämmennyt samalla hauskaa . Makeiset Chase

Tämän pelin,vähän valmiste tarvitaan . Ensinnäkinaikuisen henkilötiedot pitäisi ostaa ainakin kolme tai neljä kappaletta kääritty , Penny – karkkia jokaiselle lapselle . Tämä karkkia tulisi levittää laajalle alueelle ennenlasten saapumista . Kunlapset ovat valmiita , ne seistä takanalähtöviivalla ja huomata niiden sijainnista . Kunvalmentaja sanoo, ” Go ”, lapset tulevat poimia yksi pala karkkia ja palauttaa sen alkupäästä paikkaan . Lapset toista tämä kunnes kaikkikarkkia kyytiin . Lapsen kanssaeniten karkkia onvoittaja .
Catch Me If You Can

Voit pelata tätä peliä , lapset on käynnissäpaikassa useita maisema esineitä , kutenpalopostit , pysäkki merkkejä tai kannot . Jos tällaisessa paikassa ei ole käytettävissä ,valmentaja voi levittää useita esineitä, kuten hattuja , takkeja tai palloja . Nuorin juoksija alkaa ensin valitsemallakohde ja jossa se ​​niin hän sprintissä siihen. Kaikki juoksijat sitten jahdatajohtajatiettyyn kohteeseen . Viimeinen lapsi onvieressä valitse toinen esine juosta . Voittaja onviimeinen lapsi, joka ei ole ollutpuolestaan ​​olla johtaja .
Octopus

Tämä peli toimii parhaiten kahden seinän tai viivoja . Vanhin juoksija on” mustekala ” ensimmäinen ja seisoo – kahden seinät odottavatinnolla . Loput juoksijat riviin yhdelle seinälle ja ajaavastakkaiseen seinään , kunvalmentaja huutaa ” Go ”. Mustekala yrittää saada kiinnijuoksijat ennen kuin ne koskettavatviimeistely seinään . Josjuoksija on merkitty , hän yhdistää aseiden kanssanykyisen mustekala . Yhdessä he juoksevat ja merkitä enemmän juoksijoita . Tämä näytelmä toistuu, kunnes yksi yksinäinen juoksija ,voittaja , jää unhooked päässämustekala .
Dog Chasing Tail

Tämän pelin, tarvitsetliina tai tilkulle . Kaikki juoksijat alkavat tekemälläsuuri linja . Jokainen ihminen omistaavyötärönjuoksija heidän edessään , varo koukku sormet vaatteisiin. Seuraavaksivalmentaja tucksliina osaksivyötärönauhaviimeinen juoksija , jättäen vähintään kaksi kolmasosaa hengailua . Kunvalmentaja huutaa ” Go ”,henkilörivin yrittää saadaliina lopustalinja, pitäen ne kaikki liitteenä. Peli jatkuu jokaisen henkilön , jollamahdollisuuden ollalopussa . Lapsi, joka pitää hänen hännänpisin , onvoittaja .

Vastaa