Lautapelit että Käytä Marbles

Historiallisesti lautapelejä on ollut kappalettahyvin erilaisia ​​muotoja. Alkaenpelinappuloina ”Sorry ” jamuovi piirakka kiilat ” Trivial Pursuit ”, mitään ei ollut off-limits . Yksi yleisimmistä lautapeli paloja on kuitenkinmarmoria. Marbles on liitetty vanha strategia pelejä kuten Kiinalainen Tammi toimia pelejä, kuten ” Hungry Hungry Hippos . ” Kiinalainen Tammi

Kiinalainen Tammi onvuosisatoja vanha lautapeli kaksi kuusi pelaajaa . Kiinan Checker board muotoinenDaavidin tähti kuusi pistettä . Kuoppienedessähallituksen pitäämarmorit paikoillaan . Pelaajat voivat liikkua vainmarmorityhjä tila toiseen marmoria. Smart pelaajat yrittävät koota pitkiä hyppyjä saadamarmoritvastakkaisen puolen tähden mahdollisimman nopeasti . Voittaja onensimmäinen pelaaja siirtää kaikki 10 hänen kuulia vastakkaiselle puolelle .
Paheneminen

” paheneminen ” esiteltiin ensimmäisen kerran vuonna 1962 .Tavoitteena on siirtää kaikki marmorit pelilaudalla alusta kotiin . Die tosses määrittää, kuinka monta ruutuamarmori voi liikkua . Pelaajat eivät saa kulkea omia marmorit , ja lasku toisen pelaajan marmori palautan heidät alkuun . ” Paheneminen ” voi pelata jopa kuusi pelaajaa .
Mancala

Mancala onlaskenta peli koostuupuinen pelilauta 12 matalia kuoppia järjestetty kutenkananmunarasian jaiso tila kummassakin päässäaluksella. Tavoitteena on kerätäeniten marmorit oman osaston , ja temppuvastustajasi menettää hänen marmorit ensin. Jokainen pelaaja aloittaa kolme marmorit . Aloittava pelaaja valitseemarmori hänen puoleltaan ja putoaa yksi tyhjään kuoppaan . Pelaajan vaihto kääntyy , jossa jokainen yrittää saada hänen viimeinen marmori laskeutuamancala (iso laatikolla) taityhjässä hänen puolelle pöytää .
Hungry Hungry Hippos

lasten peli ” Hungry Hungry Hippos alkaa ” neljä pelaajaa saada viisi marmorit kukin. Jokainen pelaaja hallitseemuovinen ” virtahepo ” kiinnitettyvipu . Jokainen pelaaja työntää”häntä” hänen hippo avata suunsa ja napata minkä tahansa marmorit keskelläpelilaudan . Pelaaja jolla on eniten marmorit voittaa .
Joka Witch ?

” Mikä Witch ? ” olivarhaisen 70-luvun aikakauden kolmiulotteinen lautapeli Milton Bradley kanssa kummitustalo teema . Talo oli täynnä ansoja , japelaaja voi piirtääkortin , jossa vaadittiin huonoja teon noidan tapahtua . Yksi noita pudonnut” vahinko pallo” , joka leikkaisi mitään sen tielle . Whammy pallo oli todellamarmoria , joka oli pudonnut alassyöttökouruunsavupiippu keskellä taloa . Joku pelaaja iski paha kaatuminen marmori oli palattava useita tiloja .

Vastaa