Miten ratkaistaRubikin kuutio todella nopeasti

Rubikin kuutio keksi Erno Rubik vuonna 1974 keinona opettaa opiskelijoilleAcademy of Applied Arts and Crafts Budapestissa 3D- geometrian ja rakentaminen yhdistelmiä . YleisinRubikin kuutio on kolme riviä ja saraketta . Mutta nyt , kaksi -by – kaksi, neljä -by – neljän ja viiden -by – viisi mallia lisäksierityyppisiä Rubikin tuotemerkin älypelejä myydäänvirallisilla Rubikin verkkosivuilla . Ohjeet
Miten nopeasti ratkaistaRubikin kuutio
1

Opioikea terminologiaosia Rubikin kuutio . Liikkumaton kappalettareunojen keskellä kuution ovat keskellä kappaletta . Kahdeksan kappalettakulmat ( kolmelta sivulta ) kutsutaan kulmapaloja . Kappaletta keskelläulkopuolella rivejä ja sarakkeita kutsutaan reunat kappaletta ( kaksi puolta ) .
2

Suorita jokin kasvotkuution varmista, ettävärit puolellalohkojen riviin . Jos värit sivuillarakennuksessa, jotka muodostavatvalmiin kasvot eivät täsmää , et voi suorittaaloputkuution .
3

Liikkumavaraareuna kappalettavierekkäisen valmiin kasvot oikeisiin paikkoihin yksi kerrallaan . Muista käydäpalojavalmiin kasvot takaisin oikeille paikoilleen , kun laittoireuna palaset paikoilleen . On olemassa useita algoritmeja tämän saavuttamiseksi feat .
4

Laitaneljä kulmapalojen oikeille paikoilleen onratkaisematta kerrosRubikin kuutio . Tässäkin tapauksessa on useita algoritmeja tämän tekemiseen ilman ruuvaamalla mitä jo lopettanut .
5

Maalikuutio , jonka ohjailuloput neljä reunakappaleet kunnes ne ovat oikeassa paikassa . Voit tehdä tämän liikutellaan vainsarakkeet jaalarivissä ( jos pidätkuutionkeskeneräinen puoli alaspäin ) .

Vastaa