HuijareitaWater Temple in Zelda : Ocarina of Time

” The Legend of Zelda : Ocarina of Time ”, kuten numero kaksi IGN: n listan top 100 peleistä koskaan , tarjoaa pelaajilleainutlaatuisen ja haastava kokemus . Kaikkienpelin luolastoja , ehkäWater Temple osoittaa nämä piirteet selvimmin . Tämä Dungeon haaste vahvistetaan sen vesimäärän palapeli , joka vaatii sinua toistuvasti vaeltaa läpiDungeon ja nosta ja laskevettäensimmäisen, toisen tai kolmannen kerroksen tutustua eri alueita . Tämä palapeli ei voida välttää , mutta on olemassa joitakin asioita, joita voit tehdä, jotta tämä Dungeon helpompaa. Ole Methodical

suurin ärtymystäWater Temple onjatkuva tarve muuttaavedenkorkeus tutustua eri alueita . Minimoimaan tarpeen toistaa tätä Dungeon työmäärää , varmista, että olet käynyt jokaisella käytettävissä osaDungeon kun onvettä asettaa kullekin tasolle . Tämä sisältää sukellus alasrauta saappaat , kunvedenkorkeus on korkea , koska joskusvesi nostaa osienDungeon kerrosta ylempänä , paljastaa piilotetut kamarit – kutenDungeon tupa .
Tarkkailkaa heikko Walls

Pommit ovathyödyllinen väline tahansa ” Legend of Zelda ” peli jaWater Temple ne ovat erityisen hyödyllisiä . Tässä Dungeon , on olemassa muutamia seinät ovat pommi -pystyy ja mitä siinä niiden takana ei pidä hukata . Jotkut näistä seinistä on suuria halkeamia niihin , mutta toiset on huomattavissa vain , koska ne ovat toinen väri muusta seinämän ympärille. He myös kuulostavat erilaiselta, kun iski miekka. Pidä silmäsi auki – ja miekka – löytää nämä pommi -pystyy seinät ja sitten puhaltaa ne pois löytää aarteita , että ne piilottavat .
Pidäsilmällä Keys

koska vesi temppeli onlabyrintti haasteellisempaa sen vesimäärän palapeli , saatat löytää itsesi avaimeton ja edessälukittu ovi . Voit välttää tämän , muista aina tarkistaa kaikki käytettävissä alueilla , kun sinulla on avaimet kanssasi . Muuten saatat päästä pisteeseen, jossa olet lähes päätökseenDungeon mutta täytyy mennä kammatakoko paikka vielä kerranlopullinen, aiemmin jäi avain .
Din n Dive
< p >jatkuva tarve vaihtaa säännöllisesti saappaat ja rauta saappaat yhdistettynäWater Templen vesimäärän muuttuvassa puzzle tekee Dungeon erityisen kiusallinen . Voit kuitenkin myös vajoavatpohjaan vesilammikkojen hyödyntämällähäiriöpeli tunnetaan Din n Dive .

Seiso reunallaalustantupaDungeon . Vain yhtenätektites huoneessa on aikeissa hypätä sinua , heittää Din Fire . Tektite aikoo iskeä sinua poisalustan , ja sen aikanaloitsu animaatio putoat veden läpiDungeon ensimmäisessä kerroksessa . Kun olet jälleen hallintaan , nopeasti uida johonkinaukkojapienempi tai keskellä lattiallatupa . Tämä häiriö voidaan hyödyntää missä tahansatemppelissä , niin kauan kuin onvihollinen lyödä sinut poislaiturille heität Din Fire .

Vastaa