Huijareita Rubikin kuutioita

SolvingRubikin kuution voikäyttää turhautumista , tai voit oppia joitakin määrätty , tiettyjä liikkeitä ja oppia nopeasti ratkaista oman kuution . Jokainen huijata antaa sinulle kaavoja, jotka ovat siirrät reunojen ja kulmien kuutioita niin saatkasvot värit oikein asentaminen ja suuntaus . Toinen tapa on muistaa joitakin kuutio merkinnät tai algoritmeja ja käyttää näitä ratkaista pulma . Käytä Kaavat

Opi kolme perus kaavat antaa tarkat ohjeet siitä, miten siirtää Rubikin kuutio . Jokainen kaava on sinua ratkaisemaankulmat , niin jokainen reunaan kuutio .

Siirräkulmat tahansa kasvot kuution oikeisiin asentoihin ja suuntaviivat . Kun olet tehnyt tämän , voit käyttää jokaista kaavaa – A, B ja C – ratkaista kuution . Formulaauttaa sinua siirtääloput neljä kulmaa oikeisiin paikkoja . Sinun ei tarvitse huolehtia ottaakulmat oikein päin . Formula B ohjaa sinut kiertääloputkulmakappaleilla oikeisiin asentoihin eli kaikki kahdeksan kulmat ovat nyt oikein sijoitettu ja suunnattu . Kaava C auttaa siirrätreunat oikeaan asentoon.

Käytä Formulaliikkuaoikeaan alakulmaanyläpinnan oman kuution kolmen ensimmäisen liikkuu . Seuraavat kolme liikkuu liikkuuoikeassa alakulmassa takaisin alkuperäiseen paikkaan. Voit tehdäsamat kuusi liikkuuvasempaan alakulmaan oman kuution pohjassa edessä oman kuution .

Kulmakappaleilla ovat oikeilla paikoillaan , mutta niiden suuntaamisessa voivat olla oikein . Kaavan B pyöriilohkojen vastapäivään . Ensimmäiset kolme liikkuu ottaaoikeassa alakulmassayläpinnan pois paikaltaan ja kolme viimeistä liikkuu siirtää kyseisen kulman takaisin paikalleen . Jos teetsamat kuusi liikkuu kaavassa Balapinnan , sittenvasemmassa yläkulmassa , alhaalla vasemmalla ja alhaalla oikealla lohkot pyöritetäänmyötäpäivään .

Kaavalla C aiheuttaa kolme reuna lohko kannat vaihtaa paikkaa menossavastapäivään liikkeessä . Kuten Kaavatja B ,kolme ensimmäistä siirtyy ottamaanalemman keskiluokan lohko jakolme viimeistä liikkuu laita se takaisin . Jälleen , voit käyttäämuunnelma kyseisen sanamuodon siirtääkorttelin myötäpäivään vaihtamalla poisoikealle ja vasemmalle kierrosta.
Käytä Cube merkintätapa

Opi olla ajattelematta oman Rubikin kuutio 27 eri kuutioita , mutta kuusi kiinteä keskukset , että voit kääntää omasta akselilla . Kuutio on kahdeksan kulmat ja 12 reunat nyt voit kiertääkuution keskustaan ​​. Värikeskustan kuutio on väri , joka kasvot – joskeskusta kuutio on vihreä ,edessä on vihreä . Et voi muuttaa tätä . Tällä menetelmällä , sinun on muistaa joitakin algoritmeja niin, että kun saat taitavaliikkuu , voit mahdollisesti ratkaista Rubikin kuution noin 60 sekuntia .

Muistaa jotkut kuutio muistiinpanoja. Nämä ovat : F on edessä kasvojen , B on palannut kasvot , R on oikeassa kasvot , L jää kasvot , U on jopa kasvot ja D on alaspäin kasvot . Kun näetkirjeen itse ( F ) käännyt , että kasvot 90 astetta myötäpäivään . Kirjeenheittomerkki sen jälkeen ( B ) kertoo puolestaan, että kasvot vastapäivään . Kirjaimenkakkonen ( R2 ) kertoo sinulle kääntää että kasvot 180 astetta , mutta suunta kääntää se ei ole tärkeää . Tämä ohje : ” B D ” R2 ” kertoo kääntyätakaisin kasvot 90 astetta myötäpäivään , ja sitten käännäalas kasvot 90 astetta vastapäivään ja käännyoikealle kasvot 180 astetta . Ymmärtää, mikä suunta – myötä-tai vastapäivään – kääntääkasvot olet työskennellyt , kuvittele olet katsoivat suoraan kasvoihin .

Muista , jokaisen algoritmi olet antanut ratkaista , sinulle ” uudelleen työskentelevättietäen, ettäydintä kuutio on kiinnitettykoko ajan olet työskennellyt , että algoritmi . Käännytkasvot ytimen ympärille .

Vastaa