Miten Luo oma RPG pelin hahmoista

Inroolipeli , tai RPG ,pelaajat ohjaavaterityisesti hahmoperustettu, mutta muuttuvassa maailmassa . Miljoonat ihmiset ympärimaailmaa ovat nauttineet pelaa roolipelejä , koskaensimmäinen kaupallisesti saatavilla peli ” Dungeons and Dragons ” tuli markkinoille vuonna 1974 . Omien RPG peli pelattavaa hahmoa voi olla monimutkainen . Luomastapelimaailman taustan suunnitteluunsääntöjen takana merkin käytön , sinun täytyy osallistua jokaiseen yksityiskohtaan luomisen aikana pitämäänpelin johdonmukainen. Ohjeet

1

KeksikääKeski pelin konsepti . Pelin konsepti tulisi sisältäägenre pelin piirittää . Valitse mikä tahansa genre, joka miellyttää sinua , fantasian science fiction kauhua . Sisällytäpelimaailman oman konseptin idea . Pelin maailma sisältää sellaisia ​​taustatietoja maantiede , poliittiset järjestelmät ja väestön . Sisällyttää niin paljon yksityiskohtia pelimaailman kuin mahdollista . Jos peli on fiktionaaliset , tutkimusasettaminen ja niin monta reaalimaailman tiedot peliisi maailmaan kuin mahdollista .
2

Luosääntöjä , jotka määräävättoimet pelin hahmot voivat suorittaa . Aloitajärjestelmän tilastojen (tai ” tilastot ” ), jotka koskevat yleisiä kyky. Tilasto sisältää niitä asioita tärkein pelin maailmassa . Esimerkiksikauhupelisisältyy tilastotieto voisi olla rohkeutta , joka osoittaa , miten vastustuskykyinen että pelottaa hahmot voivat olla . Luotaito järjestelmä, jossahahmot voivat lisätä ainutlaatuisuus annostelu pois kykyjään keskuudessa tiettyjä taitoja hyödyllisiä universumissasi . Moderni peli voisi käyttää ajo , ampumataito tai tietokoneen käyttöä taitoja . Varo ylittynyt pelin taitoja , vaikka. Liian monia taitoja ,pelaajat voivat tulla sekava kuin mitä palvelua käyttää tehtävien suorittamiseen .
3

Luo joukon sääntöjä , jotka kattavatluomista ja etenemistä merkkiä pelin . Yksinkertainen sääntö asettaa varaapistemäärä käytön aikana merkin luominen . Pelaajat jakaapisteitä keskeneri tilastot ja taitoja saada taitoa . Pistettä käytetään nostamaan tilastot pitäisi olla suurempi kuin ne, joita käytetäänenemmän erityistaitoja . Syntymisen ehkäisemiseksi epätasapainoinen merkkiä asettamalla rajat pisteen jakamista ; esimerkiksi rajoittamallamäärä kullekin taitoa tai stat . Myös luodajärjestelmä edistäämerkkiäpeliä pelataan , niin että vaikeampaa toimintaa voidaan yrittää hahmojen tulee taitavampia pelin maailmassa .
4

Luokäsittelyjärjestelmä pelaaja konfliktien . Kattaa kaikki yleisen alueen konfliktin väkivaltaisista kohtaamisista tinkiminenparempi hintamotellihuoneessa . Luoda järjestelmä, joka on joustava riitä käsittelemään kaikkia tilanteita , joita saattaa syntyä , kun vielä sen kotipaikkajoukko helposti ymmärrettävä ja johdonmukaisesti sovellettavia sääntöjä .
5

Täsmentääpelimaailman, luolähtökohdan merkkiä yhdessäalkaa seikkailu . Opasmerkkiä läpimaailman , lisäämällä yksityiskohtiamaailman matkan varrella . Kunkin tulevan pelata, peli kasvaa .

Vastaa