World of Darkness Luonne Ideat

On olemassaerilaisia ​​tapoja keksiä ideoita hahmoista ”World of Darkness ” pelikonsoleissa . Jokin merkki tyypit ovat paremmin erityisesti järjestelmiin – Changeling , Mage , Vampire , Werewolf , Demon , Wraith tai Hunter – kuin toiset . Lopultapelaaja pitäisi keksiä jotain hän etsii sekä mielenkiintoinen ja pelattavaa sisällätietyn kampanjan . Ainutkertaiseksi Chronicles ovat paremmin tietyntyyppisten , ja monen vuoden Chronicles ovat parempia muille. Kampanja tai Chronicle Style

tärkein näkökohta ideoita hahmoista onkampanjan tai kronikka tyyliin . Combat suuntautunut luonne ei aio sopivat hyvin , tai on paljon tehtävää , japolitiikassa tai tuomioistuimen perustuva peli . Samoinvarattuja , tieteellinen luonne ei toimi hyvinone shot Pentex – tyylinen peli . LähtöselvityksenStoryteller on ainahyvä idea , mitä hän visioi kuintyyli tai sävykronikka .
Group Dynamics

Toinen tärkeä näkökohta on ryhmä dynamiikkaa . Tämä on yhtä tärkeää ”World of Darkness ” pelejä, koska se on FRPG ryhmissä . Jos on kuusi pelaajaapitkän aikavälin kronikka ja viisi pelaavat taistelu hirviöitä , niin kuudesosa torjumiseksi keskittynyt luonne on todennäköisesti ylimitoitettu. Tässä tapauksessaenemmän varkain , mystinen , tietoa tai vaikutusvaltaa perustuva merkki voi olla enemmän hyötyä . Hieman koomikko – Hessu Malkavian , Ragabash tai Nuwisha – voi olla paikallaan , joko .
Sourcebooks

suuri lähde luonnetta ideoita oneri Sourcebooks julkaisema White Wolf . Lisäksiydin sääntökirjojen ,heimo , perinne , klaani , ystävät ja muut alaryhmä erityisiä kirjat sisältävät joitakin vihjeitä malleja . Jotkut muut Sourcebooks , kuten” Vampire : The Masquerade ” kirjoja Ghouls ja vanhimmat myös joitakin malleja . Useimmat tällaiset mallit mahtuvatklaanin ja perinne stereotypioita . Joskus se voi olla hauskaa pelatahahmo, joka on täydellinen vastakohta näistä tyypeistä .
Historical Inspiration

Historia voi ollainspiraation lähde , samoin . Joitakin merkkejä voidaan perustuu historiallisiin lukuihin kuten Napoleonin tai Julius Caesar , tai tyyppejä, kuten samurai tai Dominikaanisen munkit . Toiset , etenkin ” Vampire ” tai ” Äiti” Chronicles , voi todella ollahistoriallisia hahmoja itse . Ilmeisesti tämä menetelmä voi kestäävähän tutkimusta tarkkuutta , mutta eri peli ryhmien ja käsitteitä pyrkii eri yksityiskohdat.
Kirjallisten tai Pop Culture Inspiration

lisää inspiraation lähde voi olla kirjallisuuden ja populaarikulttuurin lähteistä . Molemmissa tapauksissa on parempi käyttäälähde löysä inspiraatiota , pikemminkin kuin luodaklooni . Pelaahiilen kopio Lestat , esimerkiksi, on todennäköisesti saada pilkkaa sijaan kiinnostuspelaamista seurue . Samoin FRPGs , käyttääanalogisesti , on kyllästetty Drizzt Do’Urden klooneja siihen pisteeseen, että tontut juustohöylää kaksi miekkaa ovat yleensä tapasi ivaa ja ylenkatsetta . Jopa niin ,Mage innoittamana Shakespearen Prospero tai Neil Gaiman : n Richard Mayhew voisi olla mielenkiintoista .

Vastaa