PelaaminenFarkel Dice Game

esine Farkel on tuttu : pisteet eniten pisteitä . Mutta tämän takana julkisivun yksinkertaisuus piileepelin valtava keinut onnen , jännittynyt päätökset ja paljon naurua . Farkel sopii lapsille kuin nuorille kuin 5 , ja voi pelata kaksi tai enemmän, mikä tekee siitä ihanteellisen perheen yön aktiivisuus tai puolue peli . Vainmuutamia nopeita sääntöjä oppia, tämä klassinen noppapeli voi olla iso winner.Things tarvitset
Six dicePen ja paperi scoringDice liikkuvan cup ( valinnainen )
Näytä Enemmän Ohjeet

1

Rollyksi kuolee määrittää, kuka menee ensin , jolla on eniten pisteitä saadaensin pisteet ; yksi pelaaja on valittu kirjanpitäjä ja on rekisteröitävä jokaisen pelaajan pisteet lopussa hänen puolestaan ​​.
2

Aloita vuorotellen liikkuvan kaikki kuusi noppaa . Näistä kuusi noppaa ,pelaaja valitsee joka noppaa ” pisteet . ” Nämä nopat on ryhmitelty pisteytys yhdistelmä ja kumoaa .
Mahdolliset Pisteytys Yhdistelmä
väliä 1 = 100 Three 6 n = 600
Kaikki 5 = 50 Neljä laatuaan ( Any) = 1000
kolme 1 : n = 300 Viitoset ( Any) = 2000
kolme 2 : n = 200 Kuusi , jollaisia ​​( Any) = 3000
kolme 3 : n = 300 Kaksi kolmoset ( Any) = 2500
Three 4 n = 400 Kolme paria tai neloset japari = 1500
kolme 5 = 500 Suora ( 1,2,3,4,5,6 ) = 1500

yhdistelmä laskea , se on kaikki rullattu yhteen heittää . Pelaajien ei tarvitse pisteet kaikkia mahdollisia yhdistelmiä , mutta voit valita, mitkä noppaa pisteet ja joka kumoaa uudelleen roll. Täältä,pelaaja voi valita ” pankki” hänen pisteet ja päättää hänen puolestaan ​​, tai uudelleen Roll mitään noppaa , joita ei ole pallon maaliin. Onpelaajan ensimmäinen vuoro hänellä on pisteet 500 tai enemmän ” saadaaluksella ”, mutta sen jälkeen kaikki pisteet voidaan kallistuskulma .
3

pisteet kaikki kuusi noppaa yhdessä tai enemmän heittoja . Voit valita jatkuvan , liikkuvaa kaikki kuusi noppaa uudestaan ​​, mutta et pankki pisteet loppuun sinun vuorosi. Tätä kutsutaan ”hot noppaa . ”
4

lopettaa kääntyä sanomalla ” pankki” ja luovuttamallanoppaahenkilö vasemmalla . Jos heität yhdistelmä noppaa , joita ei voida sijoittaa pallon varmasti millään tavalla , niin sinun ” farkel ”, mikä tarkoittaa menetät kaikki saamasi pisteet siitä , että vaihteessa ja on läpäistävänoppaa välittömästi .
5

jatkaa pelaamista tällä tavalla, kunnes yksi pelaaja saavuttaa 10000 pistettä . Kun näin tapahtuu , kaikki muut pelaajat saa viimeisen rullan . Tänä Viimeksi sitä , pelaajat ovat velvollisia pitämään liikkuvan kunnes he ovat voittaneetkorkeat pisteet tai farkel . Ei siteet ovat sallittuja .

Vastaa