Pelaaminen Scooby Doo Clue

Scooby Doo vihje vie Hasbron klassinen dekkari ja antaa sillesarjakuva kierre. Säännöt ja peli tämän lautapeli pysyvät samoina kuinalkuperäinen Clue mutta käyttäähahmot ja aseetsarjakuva sijastastandardin valettu . Tavoitteena Scooby Doo Clue on määritellä, kuka onmurhaaja , jossa se tapahtui ja mikä ase . Scooby Doo Clue pelataan kolme kuusi pelaajaa . Ohjeet

1

Valitsepelissä luonnetta. Scooby jengi pelaaosia alkuperäisestä valettu vihje : Ms Scarlet pelataan Daphne , Scooby Doo on eversti Sinappi , Mr. Green pelataan Fred , Velma on rouva Peacock ja Shaggy on professori Plum . Rouva White ei edustaScooby jengin jäsen , mutta hän on edelleen käytettävissä pelata .
2

Aseta pelinappulansavastaava alusta laatta pelilaudalla .

3

Laita yksi ase jokaisessayhdeksän huonetta . Sen sijaan, ettäklassinen kynttilänjalka , Lyijyputken , revolveri , veitsi , köysi ja avain , Scooby Doo Clue käyttää Funland Robot Ray Gun , Carlotta Spell Book , Frankensteinin Chain , Witch Doctor n Staff , Ghost Clown n Bomb ja Redbeard miekka . Huoneiden lisäksi erityispainos pysyvät samoina kuinalkuperäisessä , paitsi ettähautausmaa on lisätty.
4

Lajittelekortteja kolmeen ryhmään : Epäillyt , Huoneet ja aseet .
5

Shuffle jokainen ryhmä erikseen ja aseta ne alaspäin pöydälle .
6

Valitsepäällimmäisen kortin kunkin paalun ja katsomatta sitä , aseta sekirjekuoreen merkintä ” luottamuksellinen. ” Kirjekuori sisältää nyt kolme kortit, joissavastauksetmysteeri : Kuka , mitä ja missä ?
7

yhdistääkolme kannet ja remontti.
8

Tee kaikki korttia jokaiselle pelaajalle , yksi kerrallaan ja alaspäin .
9

ruksatakortit sinulla on kätesi etsivän notepad . Koska sinulla on nämä kortit käteen, ne eivät voi olla” Luottamuksellinen ” kirjekuori .
10

Aloitapeli Ms Scarlet ( Daphne ) . Heitä noppaa ja siirtää vastaavan määrän tiiliä . Liikkuminen on rajoitettua vaaka-ja pystysuoraan liikkuu ; lävistäjä liikkuu eivät ole sallittuja . Tavoitteena on tehdä senhuoneeseen niin , että voit tehdä ehdotus .
11

Tee ehdotus , jos tulet huoneeseen . Sinun täytyy käyttäähuoneen olet miehittää ehdotuksesi . Valitsease jaepäilty mukanahuoneeseen . Julistaa kuka luulet rikoksen , jolla ase ja jossa huone (huone tunnuksesi on ) .
12

Katsokaa korttia , jos oletpelaajavasemmallasyyttäjä . Jos sinulla on yksi korteista hän ehdotti , näyttää se hänelle . Hän tarkastaa sitten pois, että kortti hänen notepad . Jos sinulla ei ole mitäänkortteja hän ehdotti ,seuraava pelaaja vasemmalla näkyykortti , jos mahdollista .
13

Jatka liikkuvatkartonginvalmistusteknologiaa ehdotuksia. Kun olet varma – prosessin läpi poistaminen – on syyllistynytmurhaan , mitä ase ja missä , saatat tehdävirallisen syytöksen . Toisin tekeminenehdotus , sinun ei tarvitse olla huoneessa rikoksen tehdäsyytös .
14

Katsokaakirjekuoressa , mutta älä annamuiden pelaajien nähdäkortit. Jokainen pelaaja voi vain tehdä yhden nostaminen; Siksi, jos arvaus on väärin, eliminoidaan pelistä . Jos olet oikeassa , voitat .

Vastaa