Lasten Pelit seitsemännellä luokalla

Ryhmä pelit ovat olennaisia ​​Lähi koulun oppilaille rakentaa ryhmätyötaitoja , ongelmanratkaisu kykyjä ja sosiaalisia taitoja . Seitsemännen luokan opiskelijoiden pitäisi myös pelata pelejä vain huvin vuoksi . Opiskelijat tällä tasolla pitäisi ymmärtää, että leikki on osa elämää missä iässä tahansa . Listattuihin peleihin on tarkoitettu ryhmille 10 tai enemmän. Ilmapallo Stomp

Balloon Stomp onaktiivinen ulkona pelistä . Peli toimii parhaiten kolme joukkuetta . Jokainen henkilö kuluttaa kaksi ilmapalloa , yksi sidottu narulla kullekin hänen kenkänsä . Jokainen joukkueen ilmapalloja pitäisi ollaerivärisiä . Pelin tarkoituksena on marssia ja pop kaikkimuut joukkueet ” ilmapalloja . Jos pelaajan ilmapallot ovat molemmat piipahti , hän on poissa pelistä . Joukkue ainakin yksi jäljellä ilmapallo voittaa .
VarastaBacon

Stealpekoni onjoukkueen tag peli, jonka kierre . Ryhmän olisi jaetaan kahteen joukkueeseen yhtä paljon pelaajia . Annetaan numero pelaajia jokainen joukkue alkaen yksi . Josjoukkueen lohkoon on 20 jäsentä ,numeroita pitäisi olla yksi läpi kahdenkymmenen molemmin puolin . Joukkueet muodostavat rinnakkaista jotka kohtaavat toisiaan . Tuomari asettaaobjektin , kutenpallo , kentällä välilläkaksi joukkuetta . Tuomari kutsuunumero . Kaksi pelaajaa , yksi jokaisesta joukkueesta , joilla on tuo määrä yrittää saadapallo tai” pekoni ” ensin . Kun pelaaja on” pekoni ”,toinen pelaaja voi merkitä hänelle . Jos hän tekee sen takaisin hänen linjan ilman tagged , hänen joukkue saapisteen . Jos hän on merkitty , kukaan ei saapisteen . Ensimmäinen joukkue hankkia 15 pistettä voittaa . Tuomari voi lisätä vaikeuksia soittamalla ” Kaikki parittomat numerot . ” Sitten kaikki pelaajat molemmilta puolilta parittomat numerot yrittää saadapallo ja saada takaisin heidän linjansa .
Dragon Tag

Dragon Tag onuseita joukkue tag peli . Jokainen joukkue neljästä kahdeksaan pelaajien tarpeisiineri väriä huivi palvelemaanlohikäärmeen häntää . Jäsenet kukin joukkue nivelvarsia muodostamiseksilohikäärme . HenkilöÄärimmäisenä oikealla on” pää”lohikäärme , jahenkilö äärimmäisenä vasemmalla on”häntä . ” Jokainen pyrstö on paikkajoukkueen huivi takataskussaan . Pelin tarkoituksena onpäälohikäärmeen varastaahäntä tai huivi , jamuut joukkueet . Tiimin jäsenet eivät voi liikkua , ellei kytkettyjohtajalohikäärme . Tahansa segmentti , joka irtoaa automaattisesti jäätyy , kunnes se kytketään takaisin päähän . Viimeinen joukkue hännällään voittaa .
Puhelin Charades

Puhelin charades on samanlainenpuhelin pelin eleet sanojen sijasta . Ryhmän olisi jaettu joukkuetta viidestä 10 jäsentä . Jokainen joukkue muodostaasuora linja . Moderaattori pelleileekohtausensimmäinen henkilö jokaisella rivillä . Ensimmäinen henkilö jokaisella rivillä kääntyy sittentoinen henkilö ja toistaatoimiavalvojaksi. Toiminta jatkuu ruodussa , kunnesviimeinen henkilö toistaatoimintaa . Moderaattori jälkeen tuomareiden ryhmän viimeinen jäsen ontarkin toistaminenalkuperäisen kanteen . Puheenjohtaja voi antaapisteenjoukkue, joka ontarkin farssi . Pelaajat pitäisi vaihtaa paikkoja kullakin kierroksella.

Vastaa