Kuinka tehdäSkybox in UDK

UDK onvideopeli Development Kit , joka käyttääUnreal Engine . Voit luoda omia pelityyppejä , karttoja ja modeja kanssa UDK . Skybox vuonna UDK onantenni overlay joka parantaayksityiskohtia ja tunnelmaa kattaakartan . UDK on sisäänrakennettu skybox materiaaleja , joita voidaan käyttää , tai voit tuoda uuden mukautetun skybox kuvioita . Jottaskybox vartenkarttaa UDK , avaasisällön selain ja etsi taivas mesh kuvioita. Ohjeet

1

Load UDK ja aloittaauuden kartan tai avatajo olemassa olevan.
2

Avaasisältöselaimella yläosassanäytön ja valitse ” Kaikki omaisuutta. ”
3

Klikkaa” Static silmien ” ja kirjoita ” Sky ” hakukenttään . Valitsetaivas mesh että haluat ja vedä sitä karttaan kenttään .
4

Vaihda sivukuva saadaparemman kulmansilmän ja levitti senkartta maailma .

5

hiiren kakkospainikkeellaskybox mesh avata sen ominaisuuksia . PoistaSeuraa vaihtoehtoja varmistaakseen oman skybox näyttää olevan tarkoituksenmukaista pelin aikana : ” varjoja ”, ” Cast Dynamic Shadows ” ja ” Cast Static Shadows . ” Ruudut ”Hyväksy Lights” ja ”Hyväksy Dynamic Lights” kytkettävä ne vaihtoehtoja .
6

Klikkaa ” Save” kun olet suorittanut kartan .

Vastaa