Pelaaminen Ricochet Robots

Ricochet Robots ei ole vainhauska peli , se onaivojen paarit ! Se testaa paikkatietojen kykyjä , teidän ongelmanratkaisun taitoja , ja kyky ajatella ulkopuolella ruutuun ! Laita ajattelu korkki , kerätä joitakin ystäviä , ja leikitään ! Ohjeet
Basics
1

Kaappari kopio . Kimmota Robotit vähittäismyyntihinta on noin 20 dollaria, ja voi olla joko löytyy paikalliselta peli tallentaa tai verkossa .
2

Etsi jotkut pelaajat ! Kimmota Robotit voi pelata kaksi tai enemmän pelaajia jaenemmän sitä parempi !
3

Asettelealuksella. On olemassa neljä kappalettaaluksella, joissa kussakin on kaksi puolta . Voit vapaasti sijoittaa nesatunnainen yhdistelmä ja suunnatahallituksen kappaletta millään tavalla haluat. Tämä on osa tekee siitä mielenkiintoisen : on kymmeniä aluksella yhdistelmiä . Asetaharmaasta muovista palakeskustasta hallituksen , kun olet saanutaluksella haluat .
4

Asetteleneljä värillistä pelimerkkejä . Nämä osoittavatlähtökohdatrobotteja . Yksinkertaisesti nakata yksi päällekkäin neljänneksessäaluksella .
5

Tartuajastin japyöreä pelimerkkejä laatikosta . Käännä kaikkipyöreä pelimerkkejä ylösalaisin , aseta toinen harmaa laatta keskustassa .
6

Anna hauskaa alkaa !
Pelattavuus
7

Käännäpyöreä sirukeskellä . Toisella puolella , näetsymbolin ( tähti , kompassi , jne. ), joka vastaasen kaltainen symboli laudalla javäri yksirobotteja . Sinun tehtäväsi on saadatietyn värin robottisymbolin juuri kaatunut vähiten määrä siirtoja mahdollista.
8

Muista, että robotit voidaan siirtää vain yksi kerrallaan .

9

Henkisesti kartoittaareitti robotin päästä tavoitteeseen . On joitakin saaliita kuitenkin . 1 ) Robotit voivat liikkua vain suoria viivoja , ylös, alas , vasemmalle ja oikealle. Ne eivät voi liikkua vinottain. 2 ) Kun siirrätrobotti tiettyyn suuntaan , se pitää matkustaa suuntaan, kunnes se kohtaaesteen . Robotit älä lopeta ilman toista esine pysäyttää heidät ( värillinen puskuri , seinä , toinen robotti) 3 ) Voit siirtää niin monta robotit kuin haluat , ja lopuksi 4 )pelaaja, joka tekee sentavoitevähiten liikkuu huutaa määrä liikkuu se vie heidät .
10

Käytäväripalkkia kahdella tavalla . Baareja, jotka ovatsamanvärisiä kuinrobotti lähestyy heitä toimimaan selkeä laatat ; robotti yksinkertaisesti läpi niitä . Baareja, jotka eivät olesamaa väriä kuinlähestyy robotti toimii puskurit ja kimpoaa ne pois90 asteen kulmassa .
11

Käännätiimalasi ajastin kun joku huutaanumero . Muilla toimijoilla on ennenajastin loppuu selvittäälyhyempi reitti . Lopussapelaaja, joka kutsuupienin määrä osoittaa, miten he tekivät sen . Jos se toimii , ne myönnetäänpyöreä sirukeskustassa , ja seuraava vedetäänkasaan.
12

Pelattavuus päättyy, kunviimeinen siru myönnetään. Kuka oneniten pelimerkkejä onvoittaja !

Vastaa