Fyysinen tila Vaatimukset Kinect

Hollywood myyntihittejä käyttää motion – capture-tekniikka tehdä animaatio realistisempi ja luoda elämää kaltaisia ​​olentoja ja hirviöitä . Että tekniikka on nyt valloittanut kodeissa kautta videopeli järjestelmät , kutenKinect Xbox 360, joka käyttää erityisiä antureita luoda avatareja , jotka vastaavatpelaajan jokaista liikettä . Kinect on myös luuston seuranta ja kasvojen ja puheentunnistus . Hyödyntää Kinect monia pelin ominaisuuksia , sinun täytyy ollaoikea määrä tilaa asunnossasi , osakehuoneisto tai talo . Anturi Positioning

Ennen kuin voit luodatarvittava tila nauttia uudesta Kinect , sinun täytyy määrittäälaitteen liiketunnistimen niin, että se on sijoitettu nähdä koko kehon . Anturi asennetaan tasaiselle pinnalle, kutenhylly , joka on vakaa ja vankka . Se tulisi sijoittaa kaksi – kuusi metriä ylös lattialta ja enintään kuusi tuumaa ylä-tai alapuolella television . Anturit eivät toimi tehokkaasti jos se sijoitetaan erittäin kirkas valo , kuten auringonvalo , tai jos ne ovatjalka onjoukko puhujia . Pienille ryhmille, asetaanturikoko kuusi jalkaa korkealla maasta toimisi optimaalisesti .
Pelialue

osoittamaan täyttävänsä innovaatio, Kinect liiketunnistin on kyettävä skannatapelaajan koko kehon esteettä . Siksi on tärkeää, että olet tyhjentää pois mitään huonekaluja , joka seisooanturin alueen , televisio ja missä pelaavatpeliä . Osoitetullepelin on oltava vähintään kuusi metriä leveä , mutta ei leveämpi tai pidempi kuin 12 metriä .
Lighting

Toinen tärkeä näkökohta fyysinen tila on , ettähuone on hyvin valaistu . SilläKinect-sensorin toimisi oikein , on oltava riittävästi valoa tehdä kasvot näkyvissä. Luonnon valoa auringosta , joka virtaa läpisivulla tai takana ikkuna voi peittää tai hämärtää kasvosi , joka estääanturin lukemasta liikkeitä . Pelaajat seisoo edessäKinect yksikön pitäisi palaa edestä . Sulje kaikki sivulla tai takana valoa välttäähuuhtoutumiskauden vaikutus .
Player Etäisyys

enimmäismäärä Kinect pelaajia on kaksi . Jos pelaatpeliä itse ,suositeltava etäisyys seistä poisanturi on kuusi jalkaa . Jos pelaat tai vastaan ​​toisen pelaajan , sinun pitäisi molemmat seistävähintään kahdeksan jalkaa takaisinanturi niin, että se voi seurata sekä oman liikkeitä samaan aikaan .
< Br >

Vastaa