Ei Kilpailukykyinen pelejä lapsille

Keräänaapurit tänä kesänä jotain hauskaa , joka ei pääty kyyneliin , pelaa kompetitiiviset pelejä , joissa kaikki voittavat . Vuotiaille lapsille 3-7 on usein vaikea käsitellä pelejä , joissa yksi henkilö on tilivelvollinenjoukkueen tappiota tai tehdään istua johtuvan virheestä tai riittämätön osaaminen . On monia kompetitiiviset pelejä valita pitäähauskaa käynnissä koko kesän . Kylmä tuuli puhaltaa

Noncompetitve pelejä mahtuulaaja ikähaarukka . < P >kylmä tuuli puhaltaa onkompetitiivinen peli, joka toimii hyvinryhmän ikäjakaumasta ja kykyjä . Tämä peli alkaajoukko tuoleja tai Jooga matot järjestetty ympyrän – yksi vähemmän kuinpelaajia . Yksi pelaaja siirtyy keskelle tullatuulen huutaenlause, joka alkaa sanoilla ”kylmä tuuli puhaltaa ” ja sitten lisääloppu , joka viittaa yhteen tai useampaanpelaajia . Kaksi esimerkkiä ovat”kylmä tuuli puhaltaa ketään sinisilmäinen ” tai ”kylmä tuuli puhaltaa kuka tahansalemmikki . ” Jokainen, joka kuuluunimetty luokkaan sitten kulkeeympyrän ja yrittää löytäätyhjässä. Henkilö, joka jätetään seisomaan ilmantila muuttuutuulen keskellä . Peli jatkuu, kunnes jokaisella on ollutmahdollisuus keskustassa .
Jungle Sounds
istua hiljaa kuullaviidakon melua tässä pelissä . < P > Jungle Sounds on toinen kompetitiiviset peliryhmä . Tämä peli voi työskennellälaajan ikäjakauman ja auttaa myös hiljainen energia alas . Pelaajien polvistua lattialle otsaansa koskettavat maata . Johtaja kävelee ympäri huonetta ja hanat yksi henkilö lattialle . Valittu henkilö käveleepaikkaan huoneessa tai lähelläympyrän ja tekeehiljainen viidakon eläinten kuulostaa kolme kertaa . Johtaja laskee kolmeen jonka jälkeen jokainen osoittaapaikkahuoneessa , josta he uskovat ääni tuli . Viidakko Sound Maker tuleeseuraava johtaja . Pelata kunnes kaikki ovat saaneet vuoron .
CatchMouse
Käytä jalat pitäähiiren pallon poiskissa pallo . < P > saalishiiri alkaa kaikkien kanssa istuuympyrän . Johtaja aloittaa tuomallapieni pallo -hiiri . Hiiri viedään jalat jalat ympyrän . Kunhiiri tekee ympyrän kerran ,johtaja odottaa kunneshiiri on toisella puolellaympyrä uudelleen ennen käyttöönottoatoinen , isompi pallo -kissa . Kissa yrittää ottaa kiinni hiirellä . Kunkissa on osittain ympyränjohtaja voi haluta lisätä toisen , isompi pallo kuinkoira . Johtaja päättää, kuinka monta kertaa ympyränhiiren kulkee ennen sitä turvallisesti sen reiän , jolloin päättyy peli .

Vastaa