Ohjeet Scrabble sanaristikko kuutiot

Scrabble sanaristikko kuutiot peli on yksi ylitusina versioitaperinteisistä sana lautapeli . Pelin tarkoituksena on luoda sanoja puiset kuutiot , jotka tulevat kirjaimet kaiverrettu niihin kiinni . Jokainen kirjain on eri pisteen arvo ; objekti on pisteeteniten pisteitä , käyttäenpuiset kuutiot muodostamaan sanoja , että connect.Things tarvitset
Timer
Näytä Enemmän Ohjeet kuva Set Up
1

Varmista, että sinulla 14 pelin kuutiot ,vapina kuppi jaajastin , joka voidaan asettaa 3 minuuttia . Paperia ja kynä kätevä pitää pisteet .
2

Selvitämäärä pelaajia . Peliä voi pelata yksin , muiden kanssa tai tiimeissä . Yksi pelaaja pitää pisteet .
3

Luodaanstandardin sanakirja . Vain sanoja , joista kyseisessä sanakirjassa ovat oikeutettuja pelatapelin .
4

Commit pelata joko pelin yksi tai Pelin kaksi . Game One , kukin vuorollaan on ajastettu, ja pelaajat tekevät niin monta sanaa ilman pituus että he voivat ennenajastin loppuu . Game Two, pelaajilla on enemmän kuin yksi yrittää tehdä ainakin yksi sana seitsemästä eri pituisia. Pelin yksi päättyy nopeammin .
5

Playpisteet rajan, taipuolestaan ​​tai pyöreä raja . Jos pisteet on käytetty ,alkuperäisen pelin ehdottaa 200 pistettä pelissä One ja 300 Game Two . Ainakirjaimet vuotanut pöydälle pidetäänpuolestaan ​​. Game Kaksi pelaajat ovat oikeutettuja kahdesta neljään kierrosta (kierros ) ansaitaparemmin pisteet . Voit rajoittaavuoroja jokainen pelaaja ottaa joko pelin yksi tai Pelin kaksi . Voit rajoittaakierrosten määrä kunkin pelaaja ottaa Game Two .
6

Ravista kaikki kuutiot heiluvat Cup ja rullaa pöydälle . Laskearvo ylös- kirjainta ( kohta arvot ovat kirjaimet ) . Jokainen pelaaja tekee saman ; yksikorkein kirjain arvo menee ensin . Jos pelaa joukkueita , yksi pelaajajoukkue ravistelee määrittää järjestyksen pelata.
Game One
7

Laita kaikki kuutiot heiluvat Cup jaensimmäinen pelaaja tärisee ja rullatkuutiot pöydälle . Scorekeeper käynnistää ajastimen .
8

Tee niin monta sanaa kuin mahdollistapoikki tai ylös – ja – alas kuvio. Aloita Player One . Sanat voivat olla minkä tahansa pituisia . Kaikki sanat täytyy liittää . Erisnimiä , supistukset edellyttävät heittomerkkien vieraita sanoja tai sanoja vaativat tavuviivoja eivät ole sallittuja . Tyhjä laatat voidaan nimetä mitään kirjettä , mutta kun se on nimetty , on pysyttäväsamanaaikanapuolestaan ​​.
9

Tally Player One pisteitä, kunaika loppuu lisäämälläkirjain pisteet kullekin sana Player One luotu. Joskuutio näkyy kaksi sanaa , se lasketaan kahteen kertaan – kerran sana yksi , ja kerran sana kaksi . Lisääyhteensänimellisarvonkuutiot ei käytetä . Vähennä ensimmäisestä kokonaismäärästä ja tallentaatuloksen paperille Player Onen pisteet hänen ensimmäinen vuoro .
10

Passkuutiot Player Two . Jatkaa pelaamista kuten vaiheessa 3 , kulkeekuutiot seuraavalle pelaajalle , kunpuolestaan ​​on valmis . Peli jatkuu näin kunnes jokoennalta määrätty pisteet on saavutettu , tai kunnes jokaisella pelaajalla on ollutennalta määrätyn määrän turns.The voittaja onyksilön tai tiimin kanssaeniten pisteitä .
Game Two

11

Laita kaikki kuutiot heiluvat Cup jaensimmäinen pelaaja tärisee ja heittääkuutiot pöydälle alkaa hänen puolestaan ​​.
12

Luo jopa seitsemän sanoja esille ylös- alas kuvio, käyttäenylös- kirjaimetkuutioiksi. Luo vain yksi sana jokaisen sanan pituus , kaksi kirjainta kahdeksaan . Kaikki sanat täytyy liittää . Erisnimiä , supistukset edellyttävät heittomerkkien vieraita sanoja tai sanoja vaativat tavuviivoja eivät ole sallittuja . Tyhjä laatat voidaan nimetä mitä tahansa kirjettä, mutta kun se on nimetty , on pysyttäväsamanaaikanavuoro . Vaikka mikä tahansa määrä sanapituudet voidaan luoda , vain yksi kutakin sanan pituus lasketaan .
13

kreivi Player One pisteitä, kun hän voi tehdä enää sanoja . On vain yksi kahden kirjaimen sanan , yksi kolme kirjainta , yksi neljän kirjeen , yksi viiden kirjaimen , yhden kuusi – kirjain , yksi seitsemästä – kirjain ja yksi kahdeksan kirjaimen sanan aikanaympäri. Kun pelaaja on luonutsana näistä pituudet , hän voi luottaasanansamanpituisia aikana kyseisellä kierroksella . Jos hän tekee , sitä korkeampi pisteytystäkaksi sanaa diskontataan jaarvosana vähennetäänpelaajan tulos .

14

Lisääkirjain pisteet jokaisen sanan . Joskuutio näkyy kaksi sanaa , se lasketaan kahteen kertaan – kerran sana yksi , ja kerran sana kaksi . Lisääyhteensänimellisarvonkuutiot ei käytetä . Vähennä että yhteensä ensimmäisestä yhteensä . Tulos kirjataan paperille . Scorekeeper sitten punkkejasanojen määrä kaksi , kolme, neljä , viisi , kuusi ja seitsemän kirjainta Player One luotu ja kirjaa tämän vieressä Player One nimi .
15

Passkuutiot Player Two ; pelaaja yksi toinen puolestaan ​​tapahtuu , kun kaikki pelaajat ovat saaneet ensimmäisen käännöksen . Kierros voi jatkua jopa neljä ravistelee ( kierrosta) . Kaikkien pelaajien on otettava kaksi kierrosta . Pelaaja voi sivuuttaa hänen kolmas ja neljäs kierrosta jos hän katsoo, hän ei voi paremmin hänen pisteet .
16

Shake , roll, oikeinkirjoituksen , ja siirtääkuutiot , kunnes kaikki pelaajat luovatsana kunkin pituus . Kierros myös päättyypelaajana, jos ne kulkevat heidän puolestaan ​​, tai saavuttaaenintään neljä kierrosta .
17

Pisteetpelaaja jokaisen sanan pituuden ne luovat ; mieluiten jokainen pelaaja olisi seitsemän sanaa lisätä mennessäkierros on päättynyt .
18

PisteetGrand Slam tai 50 lisäpisteitä , joku pelaaja joka täydentää kaikkea seitsemän sanapituudet sisällä kaksi kierrosta . Lisää 50 pistettä sanansa pisteet . PisteetPieni Grand Slam tai 25 lisäpisteitä , joku pelaaja joka täydentää kaikkea seitsemän sanapituudet sisällä kolme kierrosta .
19

lopettaa pelin jälkeensovitun määrän kierroksia tai tietty pistemäärä on saavutettu .

Vastaa