Oppiminen Athletic Games for Kids

Pelit joita ovat koulutus sekä aktiivinen auttaa pitämään lapsia mukana , mitä he oppivat ja kasvavat myös , kuinka paljontietoa he imevät ja säilyttävät . Lisäämälläfyysinen elementtipelejä , se antaalapsille toisen vertailupisteen vahvistaatiedon . Lisäämällä urheilullinen elementtejäpelejä , voit tehdäpelejä enemmän hauskaa ja nautinnollista samoin . Explorers Taulukko

Asettelepöytäänerilaisia ​​luonnon ja mahdollisesti koulutus- kohteita sitä . Erät voisivat olla fossiileja , kiviä , höyheniä , yrttejä ja paloja puita ja kukkia. Perusti asemat ympäri huonetta , jotka liittävättutkimusmatkailijat pöytätarvikkeet . Varmistataulukot ovathyvän matkan päässä , vähintään 15 metriä . Johtuentilantarve ,peli on paras pelataan ulkona taikuntosali . Asemilla voidaan merkitä esineitä , Sea Life , kasvillisuuden , eläimistön ja ​​rakennusmateriaalien riippuenkohteita valitset. Perustaakaistale maalarinteippiä kolme jalkaa edessätutkimusmatkailijat taulukossa. Nosta yksi kohde pöydältä ilmaan ja kysyä miltä asemalta se kuuluu .Lapset tietävät rodun linjaa . Ensimmäinen siellä onensimmäinen arvaus , jos hän arvaa oikein , hänellä on 10 sekuntia aikaa ottaakohteenoikein ja palaaryhmään . Jos hän ei tee sitä ,esine palaa pöytään .
Kertominen Bean Bag Toss

Aseta kullekin pelaajalle 20 papu pussit ja kaksi paperi-levyt . Kysyyksinkertainen kertolasku kysymys , mutta ” Jeopardy ” tyyliin . Oletetaan esimerkiksi, ettävastaus on 15lasta on sitten nakatamäärä papu pussitpaperi-levyt , että kun kerrotaan vastaa 15. Tätä yhtälöä ,pelaajat voivat nakata viisi papu pussit yksi levy ja kolmemuuta . Ensimmäinen lapsi , joka voittaayhtälö saapisteen . Pussien on oltava enemmän kuin puolet lautasella laskea . Peli testaa heittää tarkkuutta sekä kerto taitoja . Jotta lisätään haaste , jokaisen laskutehtävä onpelaajat ottavat yhden askeleen päässä niiden levyt .
Esterata

Luoesterata täynnä trivia kysymyksiä . Perustaa fyysisiä esteitä, kuten hyppy köydet , renkaat hypätä kautta ja köydet kiivetä alla . Määritäaikuisen kunkin aseman ehdottaa trivia kysymyksiin . Ennenpelaaja voi puuttuafyysisen osan hän on oikein vastatakysymykseen . Voit myös sisällyttäätoiminta osaksikysymys . Esimerkiksi , onpelaaja lausua hänen aakkoset tai kertotaulu kun hän hyppää köyden . Jos hän kaipaa yksi , hänen täytyy aloittaa alusta . Lapsen kanssanopein aika kauttakurssin voittaa .

Vastaa