Pelaaminen Ringer Marbles

Peli Ringer Marbles on pelattu vuodesta19. vuosisadalla. Vuosien saatossa eri variaatioitapeli luotiin ja uusia sääntöjä muodostunut . Monet marmori turnaukset ovat valinneetpeli Soittoäänen virallisena peli ja säännöt näissä turnauksissa voi vaihdella . Seuraavat näyttää, miten pelatapeliä Soittoäänen Marbles.Things tarvitset
2-4 pelaajaa
13 marmorit
1 ampuja per pelaaja
Näytä Enemmän Ohjeet
asettaminenGame
1

teeympyrä 10 metriä halkaisijaltaan tasaiselle tasolle maahan tai muuta kovaa pintaa liidulla tai tehdäympyrälikaa tai kovaa savea maahan sormella tai kiinni . Tämä ympyrä on nimeltään” Ring Line . ”
2

Valitse kaksi riviä keskellärenkaan muodossaristi tai ”X” , niin ettälinjat muodostavat oikeassa kulmassa . Tämä onopas saattamisestamarmorit pelissä.
3

Laita yksi marmoriydinkeskustassa”X” ja kolme marmorit kustakinneljä riviä” X . ” Asetamarmorit kolme tuumaa toisistaan ​​poispäin .
4

Piirrä” Lag Line ”, joka onsuora viiva , joka on edessä ja tangenttirengas , koskettaa sitä keskellälinjan .
5

Draw” Pitch line” , joka on myössuora viiva tangentti rengas vedetään suoraan vastapäätä renkaan ja yhdensuuntaisesti Lag linja .
6

Hanki ampuja jokaiselle pelaajalle , joka on tehty mitään muuta kuin teräs tai metalli . Ihannetapauksessa se ​​olisi puoli tuumaa halkaisijaltaan tai suurempi , mutta enintään 6/8 tuumaa halkaisijaltaan .
7

Seiso toe vastaan​​Pitch Line heittää ampuja tai kyykistyä teidän rystyset linjalla ampua ampuja kohtiLag line poikkirenkaan . Tämä näytelmä on nimeltään ” Lagging ” ja pelaajien täytyy jäädä ennen jokaista peliä . Ampuja, joka on lähimpänäLag Line voittaaviive ja ampuu ensin .
PlayingGame
8

Vuorotellen kyykyssä alas tai ” Knuckling Down ” aivanRing line ampua marmori , yrittää lyödä yhden tai useamman marmorit”X” pois kehästä tai lyödä vastustajan ampuja pois kehästä . Voit valita minkä tahansa alueen ympärillärengas ampua .
9

Otapisteet yksi kutakin marmori pudotat pois kehästä . Ottaapisteet yksi kerta osutvastustajan ampuja ja se ei mene poisrenkaan ja ottaa kaikki vastustajan marmorit , ja pisteensä , jos todella ampua heidän ampuja ulkopuolellarengas .
10

Poimimarmorit olet tyrmätty ja jatkaa kuvaamista , kunnes joko kolhi oman ampuja pois kehästä tai et kolhimarmoria tai vastustajan ampuja pois kehästä .
11

Jätä ampujarengas lopussa sinun vuorosi. Noutaa ampuja kun se on taas sinun vuorosi , vaikka se tippuu pois kehästä , ja ota sinun vuorosi ammunta .
12

lopettaa pelin , kunviimeinen marmori on ammuttu pois . Voittaja on pelaaja, jolla on eniten pisteitä lopussapelin .

Vastaa