Ohjeet Guesstures

Guesstures onperheystävällinen peli samanlainen charades , jossa pelaajat näytellä sanoja tai lauseita ja joukkuetoverit yrittävät arvata , mitä ne ovat . Sen lisäksi, ettävaihtoehto bilepelimuodot tai perheen yö , kirjoittajat McKay Moore Sohlberg ja Catherine A. Mateer , kirjassaan ” Kognitiivinen kuntoutus ”, ehdottaa Guesstures yhtenä monista peleistä, joka ” edistää vuorovaikutusta tai auttaa ihmisiä työskentelemään tiimeissä . ” Ohjeet

1

Luo kaksi joukkuetta ja nimetä ne . Jos sinulla ei oleparillinen määrä pelaajia , vain jakaa mahdollisimman tarkasti . Ottaa yksi ylimääräinen pelaaja ei annajoukkuemerkittävä etu .
2

Kirjoita tiimin nimetMimer – ajastin . Etsipuolella koristeltutarrat ” heittää” ja ” SCENE ” ja asetajoukkueiden nimet yläosassa molemmin puolinhahmotellut pöydänedellyttäen värikynä .
3

Vedä neljä sinistä korttiasisältyvät kortin laatikko ja valitse kohtauksia . Jokainen kortti on yksi ja kolmen pisteen kohtauksia luettelossa, luokitellaan vaikeuksia. Mikä vaihtoehto teet kustakin kortti on oma valinta .
4

Asettelesininen kortit päin sinua valittuja kohtauksia yläreunassa . Voit järjestellä ne vaikeus perustuu paitsi pistettä, mutta kuinka nopeasti sinusta tuntuu tiimisi voi arvatavastauksen .
5

Aseta kortitMimer – Ajastin helpoin vaikein, seuraavattarrat vasemmalta oikealle .
6

Neuvo joukkue alkaa huutaen arvauksia heti kun alkaa toimia .
7

VedävarsiMimer -Timer ja aloittavat teidän kohtauksia . Ajastin käynnistyytoinenvarsi on suljettu , joten ole valmis . Sinun on otettavakohtauksia järjestyksessä ; säännöt kieltävät ohita .
8

Poista korttiMimer – ajastin ja siirtyäseuraavaan kohtaukseen kerran joukkuetovereita arvannutoikean vastauksen . Jos joukkueella ei ole huutavatvastauksen ajoissa , kortti katoaaMimer -Timer ja sinun pitäisi siirtyäseuraavaan kohtaukseen .
9

Lisääpisteitäkortteja olet pystyivät poistamaan alkaenMimer – ajastin ja kirjoittamaan tämän asianmukaiseen joukkueen nimi .
10

Poista kaikki kortit teidän joukkue jäi alkaenMimer – ajastin .
11

Muuta joukkueet seuraavalle kierrokselle. Toinen joukkue käyttää punaista kannella .
12

Pistemäärätoinen joukkue ja ratkaisee voittajan .

Vastaa