Educational Fish Games

Kala usein ilmaantuu koulujen opetusohjelmat , ja se ei ole vain koska he tekevät suuria lemmikkejä . Kalat ovathyödyllisiäoppimisen väline, joka auttaa opettaa lapsille noin biologia , eläinten monimuotoisuutta ja elinympäristöjä . Opettavaisia ​​pelejä koostuu kala — sekä verkossa — kasvu oppimisen pitäen lapset viihdyttivät . Online-koulutus- Fish Games pelataan tyypillisesti kauttakäyttäjän Internet-selaimessa ja saattaa vaatia lisäohjelmia ladata etukäteen . Lajittelu Kala Kilpailu

Tämä peli on luokkahuone – pohjainen ja soveltuu parhaiten pienille lapsille päiväkoti tasolla. Ennen toistoa ,opettaja valmistelee tulostamalla kuvia tai ääriviivoja eri kalaa sekä merinisäkkäiden ja muita eläimiä , kuten lintuja . Kunkuvat on tulostettu,opettaja liimaa kukinpala pahvia kestävyyttä .

Lapset luovutetaankopio jokaisen kortin ja on kilpaa toisiaan lajitellamuotoja pinoihin tai viivoja mahdollisimman nopeasti . Esimerkiksilapset saattavat järjestää kunkin kalan kokonsa , jokaisen eläimen osalta erikseen , onko sekala tainisäkäs , tai missä kukin on peräisin . Ensimmäinen lapsi lajitella kaikki hänen muodot oikein , voittaa pelin . Lapset ovat siis opetettu tyyppiset eläimet sekä muotoja .
RakennaKala

Tämä selain peli on parhaiten yläasteen oppilasta ja tarkoituksena on opettaa Lasten vedestä elinympäristöjä ja miten eri kalat ovat sopeutuneet elämään erilaisissa ympäristöissä . Pelaajat alkavat valitsemallaympäristössä , kuten suon tai hiekkaranta . Pelaajan täytyy napsautakeltainen nuoli -painikkeita näytön määrittääruumiinosatkaloja, jotka olisi parasta sovittaa asuvienelinympäristö valittu. Esimerkiksipelaaja voi päättää, millaista ihon tai hännän antaisikala paras liikkumavaraa läpisuon .. Kun hän on tehnyt valintoja ,pelaaja napsauttaa” Check Me ”-painiketta saadaarvosanan siitä, kuinka hyvin sovitettu hänen kala on .
Luo fish Tank

Tämä on toinen peli kindergarteners ja opettaa lapsille , miten käyttäätietokoneen hiirtä ja auttaa heitä ilmaisemaan luovuutta . Pelaajilla on täyttääakvaario kala , rapuja , kilpikonnia tai muita olentoja . Sijoittaakala , pelaajat klikkaa että kala ja napsauta mitä tahansasäiliössä . Klikkaamalla hiirellä jälleen asettaatoisen kalan tätä tyyppiä , kunneseri kalaa tai toista olentoa on valittu. Kunpelaaja on valmis, hän voi tulostaa hänen luominen napsauttamalla asianmukaista painiketta näytöllä .

Vastaa