3D Horse Pelit tytöille

Verkkopelaaminen avaa maailmoja viihdettä tyttöjä, jotka ehkä koskaan saada kokea todellisuudessa . Yksi tällainen jännitystä ratsastaa ja hyppääkaunis , kolmiulotteinen hevonen voittoon edessä tuhansia hurraavat katsojaa . Nämä kolme pelit tarjoavat juuri sitä ja ovat vapaasti pelata niin monta kertaa kuin halutaan . Pysy etäisyys

”StayEtäisyys ” yhdistääjännitystä kilpa hevoset tekniikkaan ja hienovaraisuutta hyppy suojaukset . Tytöt valitahevosenvalikoima kuusi , joista jokaisella on erilaisia ​​vahvuuksia ja heikkouksia . Kun radalla , pelaajat ajaa ympäriradan kaksi kertaa kun hyppää pensasaidat ja hallita hevonen energian ja piiska siirtolapuutarha . Peli suosittelee, ettäpelaaja pelastaa useimmathevosen energiaavimmattu loppuun , muttapelaaja viime kädessä päättää milloin ja kuinka paljon työntää hänen ratsu . Kontrollit ovat yksinkertaiset: vasemmalla ja oikealla nuolinäppäimillä ohjata hänen hevonen , ylös ja alas nuolinäppäimillä nopeuttaa tai hidastaa häntä hevonen ,” Space ” bar hyppää hänen hevonen ja ”Control ”-näppäintä ruoskat hänen hevonen .

Jorja ja Jigsaw hyppäämään

” Jorja ja Jigsaw hypätä pois ” on kysehypätä . Jaettu yhdeksään haastavaa tasoa ,pelaaja on vain tehtävänä on ohjaava hänen hevonen edessä vastaantulevien hyppyjä kanssasuuntaava avaimet ja painamalla” Space ” bar hypätä oikeaan aikaan . Ainapelaaja suorittaahyppy , hänen hevonen laukkaa nopeammin , jotenviime hyppyjä kunkin tason yllättävän haastavaa navigoida . Jos pelaaja saavuttaatarvittavat pisteet kunkin tason ,seuraava taso tulee avata ja tulla avoinna pelata . Kun hän epäonnistuutasolla tai täydentääpelin , hänen pisteet näytössä kerskumisoikeudesta . Pisteitä vähennetään epäasianmukaisesti hyppyjä tai puuttuvat ne kokonaan .
RideHevonen

” ratsastaa ” onsaksalainen ottamaan hevoskilpailuja . Vaikka ohjeet ovat saksaksi , American girls ei ole mitään ongelmaa poimienvalvontaa ja ahne yksinkertainen peli käsitteitä . Pelaajat ratsastaahevosen ensimmäisen persoonan näkymä alaspitkä pelipaikalla , ohjailuhevonen vasemmalle ja oikealle sekä nopeampi ja hitaampi – kaikkisuuntaava avaimet . Pelaajan tehtävänä on hyppäämällä niin monta estettä kuin mahdollista . Päästyäänkurssin loppuun , hänen pisteet näkyy useita tilastot . Ainutlaatuinen kuvakulmasta ja ajoitus haaste tehdä ” ratsastaa ”arvoinen peli .

Vastaa