Miten luodaan roolipelit

Roolipeleistä ovat suuria huvi , ja voi tarjota monta tuntia turvallisen nautinnon ja rakentuu kriittisen ajattelun taitoja ja mielikuvitusta . Monet fanit genren lopulta haluavat suunnitella omaa peliään , ja tässä me mennä yliperusvaiheet luoda oman RPG.Things tarvitset kuva Paper , Lyijykynä , Mielikuvitus
Näytä lisää Ohjeet
kuka on vastuussa tästä ?
1

Olet yksi maksu luoda tämän pelin . Oppia se nyt ja säästää aikaa . Maa , maailma tai maailmankaikkeus luot on sinun , alkaenfysiikan säännöt ylös . Et ole yksin , vaan olet vastuussa , ainakin kunnes peli on valmis joitakin muita peli – mestari ajaa . On jotain muuta sinun täytyy ymmärtää : voit tehdä mitä voit unelmoida , mutta sinun täytyy saada se toimimaan . Villi mielikuvitus on kanavoitava johonkin perusrakenteita , jottapeli, joka toimii ja on nautinnollista pelata .
2

Se onvaltava asia, jonka haluat tehdä , mutta sinulla on apua : pelaajat . Vuonnaroolipeli , kun annatrakennepelin , pelaajat auttavat sinua täsmentäämaailmaa pelaamalla peliä . Ensimmäinen huomioon se, miten peli on menossa vuorovaikutuksessapelaajia ja miten he aikovat olla vuorovaikutuksessa toistensa kanssa . Miten peli ja sen pelaajat vuorovaikutuksessa mikä määrittelee millaisia ​​RPG aiot make.There olemassa kolme päätyyppiä roolipeli : 1 . Kynä ja kirjan2 . Live – Action3 . ElectronicAre pelaajasi menossa pelaamaan pöydän ympärillä pienessä ryhmässä , jossapeli – mestari mikä heitä ? Jos näin on, niin teetkynä ja paperi peli . Jos he aikovat fyysisesti näytellä heidän seikkailunsa pienellä suuntaan peli – mestareiden , niin se on elävä toiminta peli , jota kutsutaan myösLARP , sillä ”Live Action Role – playing . ” Lopuksi , jos aiot kirjoittaa ylösmaailman ja automatisoidapelin mekaniikka tietokoneen tai pelikonsoli teetvideopeli . Jokainen rakenne on oma työtapoja, ja oman huomioista .
3

Millainen peli se on? Onko sehigh- fantasia eeppinen täydellinen ritarit ja kuninkaat ? Science fiction maailmaa , karu ja post-apokalyptinen ? Vai onko se jotain aivan uutta, jotain kukaan ei ole ajatellut vielä ? Riippuensellainen peli ,rakenteen tyypin valitsit eivät välttämättä sovisellainen peli haluat tehdä . Toiminnantäytteinen space opera näyttää hyvältäruudulla , mutta ei toimi niin hyvinlive action -muodossa .
4

rakenteesta riippuen jamillaisia ​​pelin teet , tarvitset tietty peli mechanics.1 . ClassesIt on parempi saada oman kilpailujen oppitunneille , koska eri rotuun ominaisuudet määritellään , mitä luokissakilpailu on hyvä . Ritarit tai noidat , tilaa merirosvot tai kyberpunk hakkerit , luokat ovat mitä mahdollistavat pelaajien määritellä itsensä .. Selvittää kantaluokkien ja mitä ne määrittelee . Avainkysymyksiä ajatella ovat : ” Mikä on tämän luokan rooliryhmässä? ” ” Miten tämä luokka ratkaista ongelmia ja ratkaista konflikteja ? ” ja ” Miten tämän luokan saada vahvempi pelin edetessä ? ” 2 . RacesDecide nyt jos aiot käyttää eri rodut pelin. Oppitunneille jamillaisia ​​pelin teet on kertonut sinulle, millaisia ​​rotuja käyttää. Jos teetscience fiction videopeli asetettupost-apokalyptisen Earth, ja ihmisillä , mutantteja , kyborgeja , ja ehkä ulkomaalaisten ovat kilpailuista . Jos teetoikukas fantasia peli pyörii vanhoja satuja , sitten haltiat, kääpiöt , ihmiset ja ehkä peikot ovatitsestään selvä valinta . Selvittää your base kilpailuista . Keskeisiä kysymyksiä ovat : ” Millaisia ​​hyvitykset tai sakot tulevat rotu ? ” ja ”Miteneri rodut sovitarinan ? ” 3 . ConflictConflict resoluutio on miten roolipelejä edetä . Jonkun on kuoltava , tai kuole , tai jotain on löydyttävä tai kadonnut . Joskus nämä konfliktit voivat olla uskomattoman monimutkainen , mutta useimmat konfliktit ovat pohjimmiltaan yksinkertainen: ihmiset haluavat asioita , ja joskus muut ihmiset saavattapa saada ne things.Think kaikista niistä asioista, jotka merkkejä pelin kannattaa . Rikkaus , voima, kunnia , tieto , sisäinen rauha ja yksinkertainen selviytymisen ovat yleisimpiä motivaatioita , ja niin pelin täytyy olla jokin tapa ratkaista konflikteja kaikissa niissä tasoilla . Taikuutta , combat , varastaminen , mutantti valtuuksia ja diplomatia ovat vain erilaisia ​​mekaniikka, jotka mahdollistavat konfliktit ja niiden ratkaisut . Pelin mekaniikka kuuluisi saada oppitunneille : noidat taikoa ja ehkä juoma , soturit osuma asioita ja varkaat varastaa . Valitse peli mekaanikko Kuhunkin luokan ja conflict.4 . RandomizationYour pelin mekaniikka on joitakin osa onnea , jotta päätöslauselman konfliktien tuntematta mekaaninen. Jopa heikoin merkki pitäisi ollamahdollisuus voittaa , jatehokkain olisi vielä mahdollisuus menettää . Useimmat kynän ja paperin pelejä käyttää noppaa , live action pelit käyttävät paperi -rock – sakset , ja videopelit käyttää rutiineja ohjelmoitu peliin . Selvittää oman satunnaistaminen method.5 . LevelsThis on, jos se kaikki tulee yhteen . Luokat on edettävä , ja että eteneminen merkitseelisätä niiden kyky ratkaista konflikteja . Tämä kasvu taitoa ja voimaa voidaan myös edustettuinatunnaistaminenpelin alentamallamahdollisuus epäonnistua ratkaista konflikteja kuinmerkin taso nousee . Selvittää, miten kussakin luokassa kehittää , koska ne menevät läpitasojen .
5

Nyt kun maailma ja pelin mekaniikka hoidetaan tarvitsettakaisin – tarina ja joitakin ei – pelihahmoa , tausta people pelin . Tarvitset vainmuutamia keskeisiä hahmoja täsmentää selkä – tarina, joten älä liian yksityiskohtaisia ​​. Suurin osa pelin ja sen asukasluku nousee kautta gameplay.Once olet nämä vaiheet suoritettu, olet luonut RPG ja ovat valmiita kokeilemaan sitä .

Vastaa