Sleepover Kysymys Pelit

Suunnitteluteini-ikäinen tyttö sleepover puolue vaatii maukkaita välipaloja , juomia ja hip viihdettä . Playing kysymys pelejä voi viihdyttää teini, ja auttaa heitä kehittämään vahvoja siteitä ja saavat tuntemaan toisensa . Tytöt voivat jopa oppia jotain itseprosessiin . Luominenpelit vaadi rahaa, vain mielikuvitus ja jonkin aikaa . Truth Or Dare
p Jos haluat katsella ihmiset tekevät ja sanovat hauskoja asioita , ” Truth or Dare ” onpeli sinulle . Henkilö, jonka vuoro on kysyy hänen ystävänsä , onko hän haluaa valita totuus tai uskalla . Jos hän valitsee totuuden ,ystävä keksiikysymyksen , että hän on vastattava. Se voi olla mitä tahansa , ja teini-ikäiset voivat joutua paljastamaan tietoja, joita he eivät koskaan halunneet keskustella. Esimerkkejä kysymyksiä kysyä sisältää ” Kenet haluat tasalla” ja ” Milloin olet ensimmäinen suudelma ? ” ( ks. Viite 1) . Jos teini haluaa uskaltaa , hänen ystävänsä kertoo jotain, että hän on tehtävä . Esimerkiksiuskalla ehkä suudellakaveri koulusta .
Kaksikymmentä kysymystä

peli ” kaksikymmentä kysymystä ” edellyttäätyttö , jonka vuoro on ajatellaasia, henkilö tai paikka . Kukin ystävä pelaaminen voi pyytää jopa 20 kysymystä yrittää selvittää, mitätyttö ajattelee . Kaksi sääntöä säännelläkysymyksiä . Ystävä voi vain kysyä kysymyksiä, jotka voidaan vastata” kyllä ​​” tai” ei” javastaus voi olla vain” kyllä ​​” tai” ei”. Ainoat poikkeukset ovatvastauksia ” En ' tiedä ” ja ”En voi ' t vastaus ” ( ks. Viite 2 ) . Laitasana ” tavallisesti ” osaksi kysymyksiin saadaselkeämpi käsitys siitä, mitäasia on ( ks. viite 2 ) . Esimerkiksi kysyä ” Onkoasia tyypillisesti rannalla ? ” iinstead of ” se löytyy rannalla ? ”
Charades

Charades onhauska peli pelataryhmässä . Tyttö , jonka ”se” valitseekirja , elokuva , laulu , televisio-ohjelma , pelata, henkilö tai lause näytellä , esittävienpantomiimi yleisölle . Yleisö kysyy kysymyksiä auttaa heitä määrittämäänvastaus . Tyttö ei voi vastata mitään sanoja ; hän voi vain näytellä hänen vastauksia . Josyleisö on oikea noinvihje ,tyttö voi kosketa nenäänsä , mikä osoittaa, että he saivatoikean vastauksen ( ks. viite 3 ) . Peli alkaatyttö kuvataanluokkaan käyttämällä käsimerkkejä ja sittensanojen määrä otsikossa tai lause . Jokaisella luokalla on oma merkki .

Vastaa