Kuinka tehdäkotitekoinen Game Spin Wheel Pahvi

Monet lautapelejä luottaa uistinta liikkumisen valvomiseksi pelinappuloita . Kotitekoinen lipat ovat erityisen hyödyllisiä , koska et voi sisältää enintään kahdeksan tuloksia , jos haluatte, ja paino ne halutulla tavalla . Voit suunnitella kotitekoisia uistinta mukana pelejä, jotka olet luonut . Lipat ovat erinomaisia ​​välineitä käytetään tilanteissa, joissa noppaa voi olla hankalaa tai vaikeaa heittämään turvallisesti . Voit luoda peli lipat , jotka mahdollistavat vähemmän kokeneita pelaajia tai niitä, joilla on erityistarpeita osallistua pelejä, jotka muuten saattaisivat olla liian difficult.Things tarvitset
Tukeva valkoista pahvia
Sakset
tussit
hallitsija
Sharp naskali tai booli
Sharpened golf pencil and Bowl tai muu kuvio ( valinnainen )
Näytä enemmän Ohjeet

1

Luomuotopahvi käyttää kiekkoa . Tämä muoto tulisi olla mahdollisimman lähes täydellinen kuin mahdollista . Jäljittääkulhoympyrä , tai käytähallitsija luodatarkka kolmio , kuusikulmio tai Octagon . On tärkeää, että muoto on rakennettava tarkasti niinkiekkoa on tasapainotettava oikein. Leikkaamuoto ulos .
2

Etsitarkka keskellämuodon tasapainottamalla senpisteenlyijykynä . Teepieni merkkialapintaankiekkoa niin löydätoikean vaiheessa, kun on aika tehdäreikä .
3

Käytäkeskus viitekehyksenä ja jakaakiekkoa lohkoiksi säteilevän ulospäinkeskeltä . Jos valitsit tehdämonikulmiomuoto , sinun kiekkoa pitäisi ollakohta jokaiselle puolelle . Lipat valmistettu laput voi olla kuuteen osaan , esimerkiksi. Pyöreä kiekkoa voi olla kahdesta kahdeksaan osaan. Suurempi määrä osia tekeekiekkoa vaikeampi lukea .
4

Koristeleosatkiekkoa numeroita , värejä tai muita merkintöjä hallita peliä liikkeitä . Jos haluat kaikki mahdolliset tulokset on yhtäläinen todennäköisyys tietyllä spin , varmista, että jokainen on edustettunayhtä monta osaa. Voit lisätä kertoimella tietyn tuloksen lisäämälläuseita kohtia , jotka ovat kyseisen merkinnän haluat suosia . Esimerkiksi jos sinulla onkuusikulmainen kiekkoa ja haluavat suosialopputulokseen numero neljä , asetaneljä kaksi tai useampi osio ja käytä vain yksi osa kukin muita numeroita .
5

käyttäminen oppaan , joka osoittaakeskustan tasapainon , boolireikäpahvinaskali tai booli . Työnnäteroitettu lyijykynä reiän läpi niinkoristeltu puolikiekkoa on ylöspäin jakohta onundecorated puolella .
6

Laitakynän pisteenkova, sileä pinta, joka ei ole vaurioitunut kynänjälkeen . Spinlyijykynä jyrkästi niin se pyörittää sen pisteen . KunVoimistelu hidastuu ,kiekkoa laskee ja pysähtyä siten, että yksi osa on koskettaapöytä . Että onvalittu lopputulos käyttääpelin .

Vastaa