Teinitytön Dungeons & Lohikäärmeet

On monia erikoistuneita säännöt Dungeons & Dragons käsitellämonia eri toimia,pelaaja voi haluta ottaa . Ydin sääntö on kuitenkin melko yksinkertainen . D & D käyttääD20 noppaa mekaanikko , mikä tarkoittaa, että kaikki rullat tuloksen perusteella liikkuvanyhden 20 – puolinen die . Tämä pätee kaikkiin torjumiseksi , taitoa testejä ja säästö heittää . Tulosrullan saa muuttaa muiden tekijöiden , riippuen siitä, mitärulla on . Rulla 20 ( ennen näppäimiä) kutsutaan luonnon 20 taikriittinen osuma. Kriittinen osuma onvälitön menestys , ei väliä mitätavoite numero oli . Kattavampi , mutta silti yksinkertaistettu versio,sääntöjen , katsoQuick Start Rules . Hyökkää

Taisteluissa merkkiä lisätämodifier , joka perustuuasiaa taito , niiden d20 roll. Perus aseita hyökkäyksiä, tämä onvahvuus muuntaja. Valtuuksista , tarkista sen kuvausasiaan muuntaja. Tämä numero ( rulla plus näppäintä) verrataantavoite numero . Useimmille hyökkäykset tänä tulee olemaan haarniska luokassa. Loitsuja ja muita voimia , se voisi olla rohkeus , tahdonvoimaa tai refleksi . Jos numero ettäpelaaja laittoi on suurempi kuinnumerokohde , niin pelaaja on onnistunut ja saa heittää vaurioita . Kukin ase ja valta täsmentäämäärän ja koondie ( tai noppaa ) , jotka on rullattu . Tuloksena vähennetääntavoitteen osuma kohta yhteensä .
Move , Minor , Standard

aikana torjumiseksi, jokainen merkki voidaan toteuttaa kolmessa asiassa, joista kunkin seuraavassa luokat : liikkua, pienet ja standardi . Liikkua toiminta tarkoittaa, että voit siirtää hahmosiruutujen jopa nopeutesi . Juoksu ja latauksen muitakin liikkeellä toimia erityisiä sääntöjä . Vähäisiä toimia voitaisiin lastausvarsijousi , ottaa poisjuoman tai valaistuskynttilän . Standardi toimia sisältää kaikki hyökkäykset ja valtuudet ( jolleiteho kuvaus ) . Pelaaja voi myös halutessaan tehdä molemmat liikkuvat toimia , tai kaksi pientä toimia jaliikkua toimintaa .
Kyvykkyystesteillä

on 17 merkin taitoja D & D . Nämä taidot ovatpisteet perustuvat onkomerkki on valinnut harjoittelemaan , että taitoa jamuutinkyky, jokataito perustuu . Koulutus lisää viisi pistettä, kun taasmodifier jatkaa kasvuaan, koskahahmo voitot tasoa ja kykyä pistettä . Kunhahmo on käytössään yksi näistä taidoista , hän heittää D20 , lisäätaitoa pisteet ja vertaa tätä numeroatavoite numero . Tavoite numero asetetaandungeonmaster ja perustuutehtävän vaikeutta , plus kaikki ympäristötekijätDM voi mielestäsi liittyvät .
Death , Dying ja tallentaminen heittoja

hahmo, joka on alennettu nollaan osumapisteet ei ole kuollut . Hän on tajuton ja sen pitääsäästää heittää välttää kuolemaa . Säästää heittää ontavoitepisteisiin 10 . Jospelaaja heittää10 tai suurempi , hän on onnistunut . Tajuton merkki on jatkossakin tehtävä säästö heittää kuolemaa vastaan ​​joka kierroksella , kunnes hän voi parantua tai kunnestaistelu päättyy, kumpi tulee ensin. Jospelaaja eisäästö heittää kolme kertaa, sitten hänen luonteensa on kuollut . Dead merkkiä voidaan herättää henkiin tiettyjen pappi loitsuja ja rituaaleja jos on maalliset jäännökset . Hahmot ovat joskus vaaditaan tekemään säästö heittää lopettaa oikeinkirjoituksen vaikutuksia. Jos hän epäonnistuu ,vaikutus jatkuu seuraavaan käännökseen , kun hän voi yrittää uudelleen .

Vastaa