64 Bit Vs . 32 Bit Gamers

aikanaviidennen sukupolven videopeli kotikonsolilla järjestelmien1990-luvun lopulla , oli kaksi koulukuntaa : formaatti ja varastotilaa vs. grafiikka & latausaikoja . Järjestelmät olivat tällä kertaa 32 bittinen tai 64 bittisissä järjestelmissä . Tämä viittaagraafinen valtaateknologian takanapelejä , jossaajatuksena onkorkeampibittilukemaan ,parempigrafiikka . Kuudennen sukupolven ( 128 bit ) julkaistiin vuonna 1998 . Main Valiot

Vaikka oli useita pelikonsoleissa ympärillä 32 ja 64 bittinen aikakausi , useimmat keskeytti varhain tuen puutetta lukuun ottamatta kolme yritystä . Tämä merkitsi Sonyn kulkeutumisenpelialalla samaan aikaan Nintendo ja Sega jatkoi seuraavana järjestelmissä . Nämä olivattärkeimmät kolme contendereiksi viidennen sukupolven konsoli sodanYhdysvalloissa .
32 Bit Systems

viidennen sukupolven kodin pelaamista järjestelmiä oli kaksi 32 bittinen kilpailijat ; Segan ja Sonyn . Sega julkaisi uusimman konsolinSega Saturn ja tämä merkitsi myöskäyttöönotonSony Playstation . Kumpikin järjestelmä julkaistiin vuonna 1994 ja sitä käytetäänCD – pohjainen formaatti . Tärkein etu onCD-muodossa oli, että he voisivat pitääpaljon enemmän tietoa , ja peli kehittäjät oli paljon enemmän tilaa kuuluvat asiat , kuten video cut- kohtauksia , sinfonisen musiikin ja vuoropuhelua niiden pelejä .

64 bittinen järjestelmä

viidennen sukupolven oikeastaan ​​ollut , mutta yksi todellinen haastaja 64 bit teknologioita . Vaikka Sony ja Sega keskittyi ponnistelujauuden CD pohjainen tekniikka , Nintendon hallussa vahvakasetin muodossa, ettäyritys oli tavannut menestystä heidän edelliseen konsolit .

Nintendo 64 julkaistiin vuonna 1996 Yhdysvalloissa . Päätös kiinnikasetin muodossa perustui yksinomaansiihen, ettäCD-muotoon pelaamiseen oli vielä melko uusi ja oli valtava latausaikoja sen pelejä . Patruunat olivat tuttuja muotoiluja Nintendo ja ollut käytännössä mitään latausaikoja .
Yhtäläisyydet

Sekä 32 -bittinen ja 64-bittinen konsolit olikeskittyä uutta teknologiaa, joka ei ollut nähdään pelit ylös asti . Huomio kiinnittyy pantiin tehdä pelejä on 3D-ympäristöissä . Siihen astipainopiste oli ollut lineaarinen alustan pelejä , suurimmaksi osaksi . Mahdollisuus tutustuaympäristöön mihin tahansa suuntaan oli vallankumouksellista tuolloin . Monia tuttuja otsikoita saanut 3D ” restaurointi ”, ottaen merkkiä käyttöön edellinen pelikonsolit ja antaa heille3D hoitoon .
Voittaja

Vaikka todellinen voittajasodan että välillä on tapahtunutviidennen sukupolven konsolit voidaan keskustella keskuudessa pelaajille ikuisesti , oliselvä voittaja tukea , saadut tulot ja muotoja, jotka hyväksyttiin . 32 bittinen levyjä voitti ylivoimaisen kannatuksen sekä fanien että kehittäjien keskuudessa , jotka osoittavat, että grafiikka yksin ei riitä tekemäänjärjestelmän menestys . Nintendo kuuntelimassoja , ja niiden seurannassa järjestelmä , jonka jälkeen puku levy teknologiaa .

Vastaa