Tyttö Scout Outdoor Games

Eniten Girl Scout campouts ovat täpötäysi ulkoilua , käsitöitä , pelejä ja kunniamerkki työstä . Kuitenkin kokeneet johtajat aina suunnitellamuutama ylimääräinen pelejä jos tytöt lopettanut säännöllisen toiminnan aikaisin . Hyvin valmisteltu johtajat tuovatmuovinen bin täynnä puhallettavat pallot , Hula – vanteet , hyppynarut , liitu , pelikortit , liittimet , marmorit ja muiden harrastusten . Nämä perustekijöistä voidaan luoda erilaisia ​​improvisoitu pelejä . Hula – Hoop Relay

Voit pelata tätä peliä , sinun on yksi Hula – vanne jokaisen joukkueen kahdeksan tyttöä . Pyydä jokaista joukkue seisomaanympyrän ja pidä kädet . Jokainen tyttö pitäisi olla noinkäsivarren mitan päässäkaksi muuta tyttöä hänen viereensä .
< P > AsetaHula – vanne yli tytön olkapäät ja kerro hänelle, että hän saa siirtää senpelaaja hänen oikealla vapauttamatta kätensä . Toinen henkilö kulkeeHula – vannekolmas henkilö vapauttamatta kätensä . Peli jatkuu kunnesHula – vanne on mennyt ympäri koko ympyrän ilman pudottamalla maahan . Ryhmä on aloitettava uudestaan ​​, josHula – vanne putoaa maahan milloin tahansa . Ensimmäinen joukkue siirtääHula – vanne ympyrän ilman pudottamalla se onvoittaja .
Girl Scout Ruutu

Tällä peli opettaaGirl Scout Law. Piirrä10 – terälehti päivänkakkara liidulla tasaiselle kivetty pinta . Kirjoitahyve päässäGirl Scout lain sisäkkäin terälehti . Esimerkiksi kirjoittaa ”käyttöä resursseja viisaasti ” yhdessä terälehti ja ”kunnioittaa viranomainen ” toisessa terälehti .
< P > Ryhmätyttöjä kahden hengen ryhmissä . Ensimmäinen pelaaja heittääpienen kiven , yrittää purkaa sen sisällä yksiterälehtiä . Sitten hän hyppää että terälehti alueen ja lukee sen hyve . Hänen tiimin jäsen on 40 sekuntia aikaa antaaerityinen esimerkkihyve . Jos esimerkiksiensimmäinen pelaaja lukee ” käyttöä resursseja viisaasti , ” hänen kumppaninsa voi sanoa ” älä annaveden valua kun peset hampaat . ” Jostoinen pelaaja pystyy antamaanasianmukainen esimerkki annetussa ajassa , hänen tiiminsä jäsen heittääkiven toiselle terälehti ja hyppää sen , jälleen lukeminen sen nojalla ja haastava hänen tiimin jäsen antaa esimerkin 40 sekunnissa .
< p >peli jatkuu kunnestoinen pelaaja ei voi antaaesimerkiksi sovitun ajan. Seuraavan tiimi siirtyyDaisy ja yrittää voittaa heidän edeltäjänsä ennätys .
< P >ensimmäinen joukkue siirtyy joka terälehti ja anna esimerkki kaikkien hyveiden voittaa pelin .

aarteenetsintä

Käytä tätä peliä pukeutua päivällä toimintaayön leiri ulos .

Kirjoitasarjan kahdeksan 10 riimittelyä vihjeitä ja piilottaa ne ympärileirintäalueella . Kukin vihje pitäisi johtaatyttöjen lähemmäserikseen piilotettu aarre . Esimerkiksi vihjeen voisi todeta : & quot ; Kävele 12 askelta , käänny oikealle . Seuraava vihje on nyt omassa näköpiirissä . & Quot ; Joitakin johtolankoja tulee viitata luonnon kohteita löytyy ympärileirintäalueella . Esimerkiksi piilottaavihjeen allapallon vieressäkaatunutta puuta . Vihje voisi pyytää tyttöä & quot; Siirrylog katettu sammal , sitten etsiä jotain, voit nakata . & Quot ;
< p >tytöt on yhdessä löytää ja purkaa kustakin10 vihjeitä , joka lopulta johtaa niitä jottalaatikko täynnä vaahtokarkkeja , keksejä ja suklaapatukat . Tuoainekset takaisinnuotion ja käyttää niitä tekemään s’mores .

Vastaa