Fairy Tale esikoulutoimintoihin

Vaikka sadut ovat useita vuosisatoja vanhoja , he silti valloittaamielikuvituksen pikkulapsille . Voit opettaa esikoululaiset tärkeistä elämän oppitunteja läpi erilaisia ​​satuja . Anna heidän käyttää mielikuvitustaan ​​ja luovuuttaan kautta toimintaa , pelejä ja käsitöitä . Kannusta lapsia tehdä toimintaa innoittamana satu sankareita ja olentoja . Helppo Aktiviteetit

Voit tulostaa helposti toimintaa sivustot kuten ensimmäinen koulu ja ABC Teach . Tulosta värityskuvia , paperi nuket, palapelit , Word etsii ja dot -to – dot sivujaesikoululaisten loppuun . He voivat käyttää merkkejä, värejä ja maali värittääkuvia . Lisätty hauskaa , onesikoululaiset lisätä glitter mitään prinsessa satu kuvat maalaamallaohut kerros liimaakuvan ja sadetus kimalletta .
Käsityötoimia

pojat voivat tehdä kruunua jatytöt voivat tehdä tiarat , kuten heidän suosikki satu prinssi tai prinsessa . Auttaa lapsia leikattu pahvista haluttuihin muotoihin . Lapset voivat käyttää maali , glitter , strassit , keinotekoiset jalokivet , rakentaminen paperi , liimaa , teippiä ja tussit suunnitella kruunu tai tiara . Sillätarina” Kolme pientä porsasta ” onesikoululaiset käyttävät oksia , spagetti nuudelit ja punainen paperi tiilet ( tehdä käyttäen punainen rakentaminen paperi ) rakentaataloja . Toiseen alukseen idea innoittamana sadut kuuluu myös se, sauvat käyttäen puutapit , kartonkia ja useita askartelutarvikkeet .
Game Toiminta

Koska useimmat esikoululaiset osaavat pelata klassisia bilepelimuodot , laittaaspin joitakin luoda satu pelejä. Esimerkiksi pelata ” Tuhkimon Tossu ” eikä ” Kuuma peruna ” ottaalapset kulkevattohvelin sijaanperuna . Pelaa peliä ” PinApple Lumikin Hand ” tai ” Pin Jackpavunvarsi ” eikä ” pin hännänaasi . ” Voit myös antaaesikoululaiset pelata satu – teemalla lautapelejä kuten melko Pretty Princess ja Tinkerbell Pardon My Pixie Dust .
Muita aktiviteettejä

Pelaa peliä keiju tale bingo tulostamalla kuvia eri satuhahmot vuonnabingo aukiolla . Joitakin kuva esimerkkejä ovatiso paha susi , Punahilkka , Tuhkimo , Kultakutri ,kolme karhua , Tähkäpää jaGingerbread Man . Anna jokaiselle esikoululainenkortti ja kulho karkkeja käyttää bingo merkkiaineita . Mahtuukuvia kun huutaanimiä , jotta he voivat merkitä niiden kortit . Ensimmäinen esikoululainen bingo voittaapienen palkinnon . Luopeli muistia tulostamalla kaksi kutakin satuhahmo ja sijoittamalla ne alaspäin pöydälle . Lapset voivat pelata muistia jalapsi , joka löytääeniten otteluita voittaa pelin .

Vastaa