Karkista Candy Pelit

karkista ,kirkkaan värinen , renkaan muotoiset karkit , ajankäytön useita pelejä . Vaikka et halua syödäkarkista pelaatte , voit palkinto sämpylöitä ja pussitkarkkeja pelin voittajia . Vaikka voit käyttää tahmainen karkista ,kovia ovat kestävämpiä pelikäyttöön . Arvonta pelissä

Aseta kuusi kauhatpystysuora rivi , yksi edessämuita . Merkitselähtöviivalla noin 4 metriä ensimmäisestä ämpäri . Käytämerkki kirjoittaanumerot yhdestä kuuteen kummallakin yksikauhat . Anna jokaiselle pelaajalle kuusi karkista yrittää nakatakauhat . Toimijoiden on yksi karkkia jokainenleimatun kauhat . Myöntää palkinnon jokaiselle pelaajalle, joka laskeutuu kaikki hänen karkkejakauhat .
Karkista String

Sitpelaajatympyrän ja leikkaanarusta tai pieni köysi tarpeeksi kauan päästä ympärikoko ryhmälle . Pujotakarkista karkkiamerkkijono ja ovat kukin pelaaja Aseta kädetmerkkijono . Käsiä pitäisi tehdänyrkki ympärimerkkijono . Valitse yksi pelaaja on ”se” ja hänet seisomaan keskelle ympyrää . Hänen täytyy sulkea silmiään , kunpelaajat kulkevatkarkkia rengas nyrkki nyrkki ympyrän . Kun ” se ”, sanoo , ” Freeze ”,pelaajien täytyy lopettaa kulkeerenkaan . ”Se ” on kolme arvauksia oikein tunnistaa kuka onkarkkia rengas . Jos hän arvaa oikein , hän valitsee seuraavan pelaaja on ” se ”.
Hammastikku Relay Race

Jaapelaajat kahteen joukkueeseen ja ne seisovat in yhden tiedoston rivit . Anna jokaiselle pelaajallehammastikulla jaensimmäinen pelaaja jokaisella viivallakarkista karkkia rengas . Kloopasteen ” Race ”,pelaajien täytyy siirtääpala karkkia alas heidän joukkueen kokoonpano käyttäenhammastikkuja . Joskarkkia putoaamaahan tahansa ,joukkue on aloittaa alusta ensimmäisestä pelaajasta linjassa . Ensimmäinen joukkue siirtääkarkkia myöten heidän joukkueensa rivi ilmaistaan ​​käyttämällä vainhammastikkuja voittaa pelin .
Stacking Candies

Anna jokainen pelaaja pöydässäkulhoon elämän Savers . Kun sanot , ” Go ”, jokainen pelaaja on pino niiden karkkeja mahdollisimman korkealle . Pelaajat voivat jälleenrakentaa torni, jos se putoaa määräajassa . Asetaajastin viisi minuuttia ( tai niin kauan kuin tarvitaan ) . Kunaika loppuu ,pelaaja, jolla on korkein pysyvän karkkia torni voittaa pelin japalkinnon .
RollEtäisyys

helppo peli , merkitsealkaa line kovalle pinnalle ja kaikkipelaajat riviin sitä. Anna jokainen pelaajakarkista karkkia . Kun sanot ” Roll ”on rakennettava niiden karamelli niin pitkälle kuin mahdollista yhdellä painikkeen . Pelaaja, joka heittääkierroksen karkkiakauimpana etäisyyslähtöviivan voittaa pelin .

Vastaa