Miten DesignD & D seikkailu

Kuinka usein olet istunutistunnon Dungeons & Dragons ajattelu ” Vau , voisin tehdäparemmin plotline kuin tämä? ” No älä anna mitään pysäyttää sinut . Voit asettaapolun täynnä ansoja ja hirviöitä ja johtaa oman itsepäinen sankarit läpitäydellinen seikkailu . Kaikki mitä tarvitset onmuutamia kirjoja ja imagination.Things mitä tarvitset
Multiple – sivuinen noppa
Dungeons & Dragons Players Guide
Dungeons & Dragons Dungeon Masters Guide
Dungeons & Dragons Monsters Guide
laminaatti kaavio neliöt
valkotaulutussia
mallit , kolikoita tai jotain muuta käyttää paikkamerkkinä
Näytä enemmän Ohjeet
Kuinka tehdäD & D Quest
1

Picktason hahmot . Vaikeus kaikki haasteet tässä pyrkimys perustuu tällä tasolla , samoin kuinhirviöitä he aikovat kohdata . Alemman tason tehtäviä on vähemmän erilaisia ​​hirviöitä , mutta on paljon helpompi pelata . Korkeamman tason tehtäviä on useampia jaksoja , enemmän hyökkäyksiä ja enemmän hirviöitä , mutta on paljon vaikeampi pelata ja johtaa. Voit nähdä, mitähahmot voivat tehdä tietyllä tasollaPelaajat käsikirjasta ja mitä haasteita vaanivat Monster Manual .
2

Teetärkein Quest tarina. Tämä on mitämerkkiä yrittävät voittaa tai löytää . He saattavat olla etsimässäaarretta kukistamallaarmeija , selvittää mitä on valtaamassaShadowdeep Caves . Joko niin , tämä onpuitteetQuest jaroistoja.
3

TäytäQuest . KatsokaaDungeon Master opas tyyppisiä haasteita laittaa merkkejä . KatsokaaMonster Manual hirviöitä oikealla tasolla ja aseta netiellä . Quest pitäisi olla haasteita , molemmissa roolipelejä ja taistelut . Haluat ehkä vetää pois ensikosketuksesi taululle aloittaa. Näin voit sijoittaa pahis markkereita mieleisekseen ja pitääpelin liikkeessä.
4

Anna pelaajat pelata . Kerro heille, millä tasolla heidän merkkiä . Tulostaa merkin arkkejasoittimen takana käsikirja ja käyttäämuutaman ensimmäisen luvuissa täyttää ne sisään Sitten keksiä tapa esitellä niitä ja aloittaa tehtävänsä . Sinun täytyy löytääkultainen keskitie välillä mahdollistaamerkkien tehdä omia valintoja ja mikä heitä tiellä olet suunnitellut . Muttaenemmän Saksan markkaa ( Dungeon master ) ,enemmän tulet huomaamaan, että keskipitkällä .
5

Hauskaa . KutenDM , olet tarinankertoja , päätöksentekijä ja jumala , ainakinmaailman olet luonut . Älä anna pelin juuttua sääntöjen keskusteluissa . Jos se tulee alas se , tehdä päätös ja siirtyä eteenpäin . Yritä olla johdonmukainen ja oikeudenmukainen , mutta pitää muistaa , että jospeli on tarpeeksi houkuttelevaa , pelaajat haluavat siirtyä myös. Muista , se ei ole siitäerilaisia​​taika ohjus on 60 metriä tai 50 , se on mitä kuulostaahirviö tekee , koska se saa osuman palloon.

Vastaa