Jäänmurtaja Youth Games

Joidenkin lasten tavata muita lapsia tulee ilman paineita lainkaan . Kuitenkin muiden lasten kanssa , saatat huomata, että heillä onvaikeampi tavata uusia ihmisiä . Jotta prosessi oppia tuntemaan uusia ihmisiä helpompaa erityisesti lapset , pelata hauskaa jäänmurtaja pelejä . Tarra Stalker
< p >peli, joka yhdistää tarroja ja pahaa voi varmasti miehittääryhmä lapsia , ja saada heidät tuntemaan olonsa mukavaksi toistensa kanssa . Ennen pelin alkua , toimittaa kullekin pelaajallepad tarroja . Jokaisella pelaajalla on yrittää päästä eroon hänen tarroja ennen kuin kukaan muu asettamallatarroja muiden pelaajien selkään . Kuitenkinpelaajalla on tehdä tämä vaivihkaa , osallistumalla keskusteluun ja taitavasti yrittää sijoittaatarrahenkilön takaisin ilman kiinni . Jos soitin ei jää kiinni , hänen täytyy ottaa hänen tarra takaisin . Jos joku on syytetty häntä , hän voi sijoittaatarrahenkilö .
Nimi ja numero

Olipaensimmäinen koulupäivä taialussapuolue , tämä peli auttaa ihmisiä muistamaan toistensa nimet ja tutustuvat toisiinsa , samoin . Ennen pelin alkua , kirjoittaa kortistokorteillenumero , kirjoittaa ne ulos sarjassa alkaen numerosta 1. Anna jokaiselle pelaajallekortistokortti ja ne täyttäätoisella puolella korttinsa niiden nimet . Ovatpelaajat kääntääindeksi kortit niin , että se näkyy heidän nimensä . Anna pelaajien esitellä itsensä toisilleen ja käydä keskusteluja noin 10-15 minuuttia . Sitten kun kaikki on tavannut toisiaan , kertoa heille lopettaa ja kääntää korttinsa näyttäänumeroita . Anna jokaiselle henkilölle lapulla numeroitu 1määrä pelaajia . Pelaajat täytyy yrittää muistaamuiden pelaajien nimet , kirjoittaanimet viereensäpelaajien numerot . Henkilö, joka arvaaeniten pelaajien nimet oikein voittaa .
Mikä eläin olen?
< P > Kutenaikuisten peli , ” Kuka minä olen ? ” tämä peli antaa lapsille seurustellamuiden lasten , kun he yrittävät arvata mitä eläimiä he ovat . Ennen pelin alkua , kirjoittaa kortistokorteille joidenkin eläinten nimiä , että lapsesi tietäisi . Esimerkiksi voit poimia mitään hevosia valaita . Sitten , kun toinen kortistokortti kumpikinotsaan jokainen pelaaja ilman niitä näkemättä sitä . Kun kaikkikortistokortit ovat paikoillaan , kerrolapset seurustella toistensa kanssa , pyytää toisia kyllä ​​- tai – ei kysymyksiäeläin he ovat kirjoittaneet otsaan . Kysymykset kuuluvat ” Onko syön lihaa ? ” ja ” Onko minun eläämaatilalla ? ” Peli päättyy, kun kaikkilapset ovat arvanneet , mitä eläimiä he ovat kirjoittaneet heidän kortistokorteille .

Vastaa