Kulttuuriset pelejä lapsille

Väsynyt ankka – ankka – hanhi ja Ruutu ? Onerilaisia ​​lasten pelejä ympäri maailmaa, jotka voivat lisätätilkka kansainvälinen hauska pelata aikaa , auttaa lapsia ajatella muihin maihin ja kulttuureihin samalla hauskaa . Kunnauru on laantunut , hetki tutkia eri kansojatietosanakirja tai kartalla , joten pelatahyvä tapa oppia . Lupo Della Malmi – Mikäaika , herra Wolf ?
< P > Tässä suosittu italialainen peli , yksi lapsi on nimetty & quot;susi & quot ; ja seisoo noin 16 metrin päähänmuista lapsista lähtöviivalla , selkä päinryhmään . Muut lapset sitten kysyä , & quot; Mikäaika , herra Wolf ? & Quot ;, jasusi kääntyy kohtaamaan niitä samalla ilmoittaaaika ( joka on hänen valitsemansa ) . Sittenlapset ottaa niin monta askelta kuin koordinoidaajan , esimerkiksi 5 vaiheet 5 : een. Lapset päästä lähemmäs , pyytävät toistuvasti, kunnessusi vastauksia & quot; se dinnertime & quot ; ja jahtaa heidät takaisin kohtilähtöviivalla . Ne, jotka saavuttavatlähtöviivalla ovat turvallisia , mutta joslapsi on merkitty , hän tulee uusi susi .
Kiinni mutaan

Australiasta tuotujen , Stuck in Mud on samanlainen koodata . Yksi lapsi on & quot; se , & quot ; jalapset & quot; se & quot ; onnistuu tunnisteiden on seistä niiden jalat toisistaan ​​ja voi tulla sulana vain, jos joku ryömii jalkojen välissä . Peli päättyy, kun kaikki on onnistuneesti jäädytetty,viimeksi merkityt pelaaja tulossa uusi & quot; se . & Quot ;
Ounch Neech

Pakistanin lapset rakastavat pelata tätä hauska peli , missä niitä hyödyntäen niiden vahvistaminen , jotta se jännittävää . Yksi pelaaja on valittu olemaan & quot; se & quot ; ja valitsee & quot; ounch & quot ; tarkoittaen ylös , tai & quot; neech & quot ; tarkoittaen alas . Lapset sitten hajoittaa ja juosta , yrittää välttää tagged . Aikana & quot; neech & quot ; lapset ovat turvassa on merkitty vain, jos ne ovat ajan päälle jotain , kutenkuistilla tai kanto . On päinvastainen aikana & quot; ounch & quot ; kun maa on turvallinen . Vaihtaminen nopeasti kahden asetukset pitääpelin jännittävä .
Semut , Orang , Gajah

Sumatra onsyntyperäinen vaihtelua rock , paperi , sakset , jossa lapset kamppailla toisen kautta alkeellisia viittomakieltä . Pelaajat ravistelevat nyrkki ylös ja alas kolme kertaa , paljastaen heidän valittu symbolilasken neljä . He voivat törröttää heidän pinkie muodostaamuurahainen ( semut ) , laajentaa osoitin sormella luodaihmisen , tai muodostaathumbsup muistuttamaannorsun ( Gajah ) . Elefantti voittaamies, koska se voi murskata hänen jalkoihinsa ; mies lyömuurahainen , jonka hän voi litistää hänen kengän ; jamuurahainen , joka voi käpertyänorsun korvan toimittaatuskallista purra , voittaa ylipachiderma .

Vastaa