Aihe : Under the Sea kolmas luokka Pelit

Kannusta kolmasluokkalaisille kiinnittää huomiotatuntisuunnitelma sisällyttämällä pelejä he voivat nauttia pelistä . Kun opetus opiskelijoidenmeren alla tuntisuunnitelma , valmistellamuutama valtameri – aiheisia pelejä sitouttaa heidät oppimaan samalla hauskaa . Houkutellaopiskelijoita jäämään mukana ja antaa parhaansa myöntämällä pieniä palkintoja , kuten Ocean- teemalla tarroja pelin voittajia . Paperi Pelit

Tulosta meren alla Sanahaussa ja sana sekoittaa verkossa tai tee oma . Käytä sanoja kuten koralliriutat , hait , meri tähti , ankerias , parrotfish ja merisiili . Anna jokaiselle oppilaallesanahaku palapeli tai sana ryntäily . Ensimmäinen opiskelija loppuunpalapeli voittaa pelin . Vaihtoehtoisesti asettaa ajastimen viisi minuuttia . Lapsi, joka täydentääeniten vastauksia ennen kuin aika loppuu voittaapelin . Toinen idea onpiirustuskilpailun . Kuka voi tehdäparas kuvahai tai pallokala .
Online Games

Monterey Bayn akvaario sivusto tarjoaaerilaisia ​​online -pelejä opiskelijoille pelata . Peli ” Crunch , Nibble , Gulp , Bite ” opettaa lapsille, mitä eri merenelävät syödä . Sea Otter interaktiivinen peli opettaa opiskelijoita kyse merisaukkoa . Muut online-pelejäsivustolla kuuluuDeep Sea muistipeli ,Tic – Tac – Toe peli japeli Ray piilosillaolo .
Opettavaisia ​​pelejä

Leikkaa useita kaloja , haita ja valaiden muodot pois rakentamisen paperi . Kirjoita numerot kutakin ja piilottaaleikkauksia ympäri luokkahuonetta . Kutsulisäksi ongelma , kuten ” 8 + 4 . ”Ensimmäinen opiskelija löytääkala , hai tai valas , jonka numero 12 on se voittaapienen palkinnon . Vaihtoehtoisesti tehdä saman käyttäen vähennys- ja kertolasku ongelmia . On kaksi tai kolme opiskelijaa pelata tätä peliä kerrallaan törmäysten välttämiseksi ja /tai tappelevatnumerot .
Ulkopelejä

Vie opiskelija ulkopuolella jostain ulkona meressä pelejä. Täytä kaksi muovista uima-allasta play hiekka ja simpukankuoria . Valitse kaksi opiskelijaa kilpailemaan kerralla . Jokainen opiskelija polvistuu viereen ja uima-allas . Kun sanot ”Go ”, heillä on yksi minuutti löytää niin monta simpukankuoria kuin voivat. Pelaaja , joka löytääeniten , voittaa pelin . Toinen ulkona peli on mustekala tag . Valitse yksi opiskelija onmustekala . Hänen täytyy yrittää merkitämuiden opiskelijoiden kanssa. Kun hän tunnisteet toinen opiskelija , ne on lyöttäytyä ja molemmat yrittävät saada kiinni muiden opiskelijoiden kanssa. Jokainen opiskelija pyytämätmustekala on lyöttäytyä . Viimeksi opiskelija pyytämätjättiläismustekala voittaa pelin .

Vastaa