Tietoja elektroniset lelut

Elektroniset lelut on ihaillut lasten ja aikuisten vuosikymmeniä . On olemassa monia erilaisia ​​elektronisia leluja , joitakin yksinkertaisia ​​ja joitakin erittäin monimutkaisia ​​. He myös yhteisiä piirteitä , kuten kyky liikkua tai toimia itse, tehdä ääniä ja syttyvät . Ne sisältävät tavallisesti vähintään yhden piirilevyn ja vetää energiaa virtalähteestä . 1970-luvulla ja 80-luvun , innovatiivisia sähköisiä leluja tuli valtavan suosittu , pohjustaa tulevia leluja ja luodamassiivinen uusi kuluttajamarkkinoille , joka on yhä voimissaan tänään. Tyypit

Monia erilaisia ​​elektroniset lelut on valmistettu ja myyty ympäri maailmaa . Jotkut tuli heti trendikäs ennen lopulta tasaantumassa , jotkut on säilyttänyt suosionsa ja jopa kääntyi keräilytavarat , kun taas jotkut eivät koskaan oikeastaan ​​lähti ensimmäinen paikka . Joitakin tunnettuja luokat ovat junien , radio- ja kauko -ohjattavat autot , kannettavat videopelejä , kotitelevisiossa ( konsoli ) videopelit , hahmot , pehmoleluja , opettavaisia ​​pelejä , virtuaalinen lemmikki , valo ja laser aseet ja robotit .

Hinta

hinnat elektroniset lelut ovat yhtä monipuolisia kuinleluja itse . Nykyaikaisen tekniikan ovat laskeneetkustannukset elektronisten komponenttien huomattava; halvempaa lelut minimaalisen toiminnallisuuden voi ostaa alledollarin . Toisessa ääripäässä , voit helposti käyttää tuhansia dollareitasähköinen lelu — kuinrobotti lemmikki , esimerkiksi. Yleinen suuntaus elektroniikan hinnat tietyistä asioista mennä alas huomattavastilyhyessä ajassa . Tämä on useimmiten totta leluja , vaikka harvinaisia ​​ja kyinen leluja kallistua ajan .
Pong

Pong oliensimmäinen kotiin videopeli jotka voisivat pelata suoraantelevisiosta. Se keksi Nolan Bushnell 1970-luvun alussa vaihtoehtona hänen arcade versio nimeltään Video Pöytätennis . Siitä tulihetkessä villitys lapsille , nuorille ja aikuisille , jotka tarjoavat yksinkertainen mutta erittäin addiktoiva pelattavuus . Perusajatuksena oli kaksi pelaajaa jokaiseen lyödäpalloa heidän näytön melat , yrittää siirtääpallon ohi vastustajan meloa , mikä tekipisteen .
Teddy Ruxpin

1970-luvun lopulla ja 1980-luvulla, elektroniset komponentit alkoi näkyä nukkeja ja pehmoleluja . Yksi suosituimmista esimerkkejä tästä ontäytetyt bear nimeltään nalle Ruxpin . Kasetti -soitin on rakennettu osaksi takaisinkarhun ja AV seikkailutarinoita ( mukana kuvakirjat ) Teddy ja hänen ystävänsä voi pelata siinä. Vaikuttava innovaatio oli , että karhu olisi vilkkuvat silmänsä ja siirtää suunsa , niin kuin hän kertoo tarinan .
Nintendo Game & Watch

Tänään, olisit onvaikea löytää joku, joka ei ole ainakin kuullut Nintendo . Mutta ennen sen aihetta ikonin aseman , Nintendo olivaikea löytää jotain he voisivat menestyksekkäästi tehdä rahaa . Jotkut heidän aiemmat Ventures sisältyvät pelikortit jataksi palvelu . Tämä kaikki muuttui, kun Gunpei Yokoi luotuNintendo Game & Watch . Ajatus tuli hänelle , kun hän totesi joku leikkiilaskin junassa , ja hän käytti tätä samaa perustekniikkaa tehdäerilaisia ​​kannettavia videopelejä . Nämä pelit tehtiin yli vuosikymmenen ajan , ja ilman niitä , on hyvin mahdollista, että Nintendo olisi koskaan saavuttanut suosiota , ettäyhtiö on nyt nauttii .

Vastaa