Pelit pelataan klo pyhäkoulun

mukaan ChristiaNet , pelejä auttaa vahvistamaan Raamatun opetuksialuova ja kiehtova tapa . Su- koulu pelejä, jotka sisältävät elementtejäopetus ja kannustaa tiimityö ovat hyviä valintoja . Lyhyt pelit selkeät , yksinkertaiset säännöt ovat yleensähelpoin valmistaa. Lapset keskittyä vähemmänpelisäännöt ja viettää enemmän aikaa oppimiseen ja hauskaa . Aavikon halki

Through the Desert onpeli, jota voit pelata pyhäkoulussa , sillä se sopiitarina Mooseksen jaisraelilaisten vaeltaaautiomaassa . Valmista 30-50 tosi – tai – väärä kysymykset peräisinRaamatusta etukäteen . Käytä teippiä tai liidullaviiva lattialle ja pyydä lapsia seistälinjan takanahuoneeseen . Pyhäkoulunopettaja pitäisi aloittaapelin lukemalla yksi kysymyksistä . Lapset, jotka ajattelevatvastaus on totta pitäisi nostaa kätensä . Lapset, jotka ajattelevatvastaus on väärä tee mitään . Kysy lapsilta, jos joku heistä haluaa muuttaa mieltään ennen paljastavatoikean vastauksen . Lapset, jotka vastata oikein voi ottaa yksi askel eteenpäin kohtilinjaa . Loputlapset pysyä paikallaan . Ensimmäinen lapsi tai lapsia , jotka ylittävätlinjan lattialle voittaa pelin . Jälkeenmuutamia kysymyksiä ,pyhäkoulun opettaja luultavasti huomaat, että jotkut lapset , jotka saattavat olla epävarmavastaus , näyttää muille, jotka ovat oikein vastannut edellisiin kysymyksiin ennen kuin ne tekevätpäätöksen . Pyhäkoulunopettaja halutessasi sisällyttää tähän näkemykseenseurannan oppitunnin ohjausta etsiville .
Bible aarteenetsintä

Etsi kuvia ja esineitä , jotka auttavat kuvaamaan pyhäkoulu oppitunti . Leikkaa kuvat poislehden tai tulostaa kuvia tietokoneella . Piilotakuvia ja esineitä kokopyhäkoulu huone ennen luokan alkua . Valmistaesineluettelo tailuettelo vihjeitä siitä, kukaesineitä ja kuvia vanhemmille lapsille . Auttaa opiskelijoita muodostamaan kahden hengen ryhmissä . Joukkueet voivat koostua kolmesta tai neljästä opiskelijat suurille ryhmille . Tiimi , joka löytääeniten kuvia tai esineitä , voittaa pelin . Kunlapset löytää kaikkikuvat jaesineet luettelossa , pyydä jokainen joukkue selittämään, miten kunkin kuvan tai esineen liittyypyhäkoulu oppitunti .
Bible Win , Lose tai Tasapeli

tarvitsetsuuri valkoinen lauta , liitutaulu taisuuri sanomalehtipaperin piirustus pad . Kirjoittaa lyhyitä kuvauksia tutuista Raamatun tarinoita nauhat paperille ja laita ne laatikkoon . Joitakin esimerkkejä lyhyet kuvaukset ovat ” Nooan arkki ”, ” Lasarus nousi kuolleista ” ja ”Jeesus käveli veden päällä . ” JakaaPyhäkoululuokassamme tiimeihin kaksi tai kolme opiskelijaa , ja on yksi jäsen kustakin joukkueen valitsetarina kaistale laatikosta . Asetamunakello kaksi minuuttia , ja ohjeetjäseneksi tarina kaistale vetäätarinan taululle . Muut jäsenetjoukkue on yritä arvatatarinan ennen kuin aika loppuu . Yksi piste on annettu, josmuut ryhmän jäsenet arvatatarinan oikein ennen kuin aika loppuu , ja sitten seuraava joukkue on vuorollaanpiirustuspöydällä .

Vastaa