Hauskoja pelejä Gym Opettajat

Making lapsia tehdä fyysistä toimintaa he eivät halua tehdä voi tullavaikea tehtävä . Kuntosali opettaja , tiedät tämän paremmin kuin kukaan . Mutta sen ei tarvitse olla niin vaikeaa, jos integroida joitakin hauskoja pelejä opiskelijat rakastaa peliä . Oikein tai väärin Run

korkean energian peliKid Toiminta verkkosivuilla alkaa jakamallapelaajat kahteen joukkueeseen . Anna jokaiselle joukkueentavoite kummallakin puolellakuntosali ja asetalinjankeskelle huonetta . Kerääjoukkueetkeskilinjaa ja nimetä yksi joukkue True jatoinen joukkue False . Tiimin jäsenet eivät takaa valittu puolin linjan . Eli jokototena , kuten ”taivas on sininen ” taiväärä lausunto , kuten ”taivas on vihreä . ” Jos lausuttutotena ,True joukkueen täytyy kisata niiden tavoite samallaFalse joukkue seuraa niiden takana koodata jäsenilleTrue joukkue, joka ei ole vielä saavuttanutmaalia . Jos sanoiväärä lausunto ,käänteinen tapahtuu . Pelaaja, joka on koodattu liittyytoinen joukkue . Tätä jatketaan , kunnes yksi joukkue koostuu kaikista opiskelijoista .
Battle linnoitukset

Jaa oppilaat kaksi joukkuetta pelata tätä mock – taistelu peli ehdottamiaFun Attic verkkosivuilla . Ovatjoukkueet create vastakkaiset taistelu linnoituksia kummallakin puolellakuntosali käyttämällä muutamia jumppamattoja kuin suojaesteillä . Luomaahan viiva jotenpelaajat eivät ylitä sitä . Jokainen joukkue saasaman määrän matot ja ne voivat levitä ne pois haluamallaan tavalla . Käsi jokainen joukkueasettaa kolme palloa . Kun puhaltaapilliin ,joukkueet alkavat heittääpalloa vastustajansa toisella puolella huonetta . Pelaaja, joka on osuma on siirryttäväosoitetulla alueella ja odottaa toisen pelaajan vastakkaisen joukkueen saada iskivihollisen pallon ennen paluutaanpeli . Peli voi jatkua niin kauan kuin haluat ( Katso viite 2 ) .
Three – Corner Tag

Laitaspinklassinen peli Tag pelaa tätä peliä päässäiParenting Fitness verkkosivuilla . Aloita valitsemalla yksi opiskelija tulla ” Se ”. Jaaloput pelaajat tiimeihin kolme jäsentä. Jokainen joukkue nimeää yhden kolmesta jäsenestä ollatavoite . Tavoite kullakin joukkue kuluvattunnistaa merkki , kutenmuistilapun . Kerrotiimin jäsenet pitää kiinni heidän joukkuetoverinsa ” ranteet . Neuvo ” It” Lasken 10 , kun taasmuut pelaajat siirtyvät pois häneltä , silti pitää ahne ranteisiin . Kun ” Se ” tavoittaa 10 , hänen tulee kilpajuoksuthreesomes ja yrittää tagtavoitteita . Jokaisella joukkueella on yrittää piilottaa tai estääjoukkueen tavoite . Voittajajoukkue on se, joka vältytään tavoitteensa koodattu .

Vastaa