KaltevuusLine Game Tutorial

Matematiikassaviivan kaltevuus onmääräsuora viiva nousut jaettunamäärällä se liikkuu vaakasuoraan tietyn segmentinlinjan . Analoginen kello kasvot voi auttaa sinua visualisoimaan rinteessä. Kun kello lukee ” 03:00 ”,pieni käsi rinne on 0 , kun taaspitkä käsi rinne onäärettömän suuri positiivinen luku . Pelaarinne laskelma peli voi kestää useita muotoja . Jotkut ovat saatavilla verkossa . Oppiminen rinteillä mukaansatempaavaan tavalla lisää todennäköisyyttä, että voit jatkaa oppimista ja siten kehittää enemmän taitoa algebra.Things tarvitset
7 kortistokorteille , 3 tuumaa 5 tuumaa
Näytä Enemmän Ohjeet
Lue SlopeSlidermath Applet
1

AvaaSlider Math sivulle ja laskea, kuinka monta yksikköä pitkin”Y -akselin ” viivapisteiden merkintä ” P” ja ” Q. ” Countyksiköt alkaa” P” kohta . Esimerkiksi jos ” P” sijaitsee 1 yksikkö alasristeyksessä” X-akselin ” ja ” Y-akselin ” ja ” Q ” on 1 yksikkö ylös risteyksestä ,yksiköiden määrä on 1 miinus -1 , tai 2 yksikköä . Numero olet erotus on nimeltään ”Delta Y. ”
2

Toista vaihe 1 , mutta laskeayksiköt pitkin” X-akselin ” eikä”Y -akselilla . ” Tulokseksi saatu numero on nimeltään”Delta X”
3

Etsinumero ” [ delta Y] /[ delta X ] ” vasemmalla näytön , jossa ” [ delta X ] ” ja ” [ delta Y ] ” ovatnumerot lasketaan vaiheet 1 ja 2.
4

Klikkaakirjain ( ”” tai ” b ” ) , joka näyttääoikean ” [ delta Y ] /[ delta X ] ”numero , joka onkulmakerroinlinjan välillä” P ” ja ” Q ” pistettä . Jos lasketaanoikea rinne jalintu ei ole saavuttanutoikea valinta vielä ,appletti raportoi , että olet vastannut oikein .
5

Jatka pelaa peliä , kunnes olet laskenut oikein rinteillä useita rivejä . Paina sitten” + ” näppäintä nopeuttaapeliä.
Opi SlopeMathPlay peli

6

Avaa” Slope Sieppaus Game” -sivu ” Math – Play ” -sivuston , valitse” Yksi pelaaja peli ” -painiketta .
7

Klikkaa” Play” -painiketta , joka näyttää seuraavassa näytössä , kirjoita paperilleyhtälösovelma näyttää .
8

Muunnayhtälö muotoon ” y = mx + b ”, jossa ” m ” onsuoran kulmakerroin ja ” b ” on, josviiva ylittää” y-akselilla. ” Käyttää seuraavaa esimerkkiä opastaa , tai käytäalgebran oppikirja tarkemmat ohjeet :

Oletetaanyhtälö on ” 5v = 20 – 15x . ” Sinun tehtäväsi on nähdä ” y ”, ei ” 5v , ” vasemmalla” = ” merkki , niin jakaa puolittain ” 5. ” Tuloksena on ” y = 4 – 3x . ” Kirjoittaa tämän, jottatermin x , ” 3x ” näkyy ensin . Tuloksena on ” y = 3x + 4 ” Rinne onnumero vieressäx , -3 .
9

Klikkaa , applet ,valinta näytetäänrinteessä lasketaan viimeisessä vaiheessa . Sovelman arvioi vastauksesi .
10

Klikkaahiirtä tavoitekoripallo heittää ja yrittää ampuakori , jos arvaus oli oikea .
Opi rinne HotMath peli

11

Avaarinne peli sivunHotMath sivustolla , napsauta”Käynnistä ” -painiketta . Napsauta” raketti ” -painiketta seuraavalla sivulla .
12

Klikkaa” aloita peli” -painiketta , napsauta ” Aloita uusi peli . ”

13

Tarkkaile numero” Y” -akselilla , jossatorakat ovat ylittäessään , kirjoita , että numero” y = ” tekstikenttään alaosassa näytön . Sovelman arvioi vastauksesi .
14

Klikkaa” Next” -painiketta, jos vastauksesi oli oikein . Ensin muutama kysymys teille yhtälön muodossa ” y = mx . ”

15

Jatka pelin ohjeiden mukaisesti vaiheet 3 ja 4.yhtälöt tulee monimutkaisempia , että sinun täytyy suorittaa rinne laskutoimituksenensimmäinen osa tämän artikkelin . Painasovelman ” Vihje” -painiketta yksityiskohtaisempia ohjeita laskettaessarinneerityinen ongelma .

Vastaa