Helppo Racing Games for Kids

Nuoret lapset haluavat osallistua toimintaan , jossa he voivat valloilleen ja polttaa pois kaikki , että varastoidun energian alkaentunnin videopelien ja sarjakuva katsomassa . Varmista, että ne on mahdollisuus tehdä juuri niin järjestämällä joitakin helppoja ja nautittavaa kilpailuista . Tämäntyyppinen ystävällinen kilpailu on kotibileisiin tai vainpelata päivämäärä puistossa kaikki ystäväsi nuorille. Kolmijalkainen Race

Jaalapset jopa kahden hengen ryhmissä jakolmijalkainen rotu . Tämä kilpailu edellyttää yhteistyötä ja koordinointia pitääjoukkuetoverinsa jaloilleen . Perustaasuoraan kilparata riippumatta pituudesta haluat . Noin 50 metriä on runsaasti useimmille lapsille .

Käyttäminen tukeva köysi tai muita materiaaleja , tiekahden joukkuetoverinsa jalat yhdessä nilkoissa ja jälleenpolvilleen . Kaksi lasta olisi seisoo rinta rinnan , kun sitoa ne ja osoittavat samaan suuntaan . Kun kilpailu alkaa , ne on pakko työskennellä yhdessä varmistaakseenulkohaaraa ovat lisäämässä eteenpäin samanaikaisesti jasidottu jalat liikkuvat ääneen sisäpuolella . Varaudumuutaman heittäytyä tapahtua matkan varrella .
Pussijuoksukisoihin

pussijuoksu onklassinen rotu lapsille, jotka voit piristäähieman joidenkin luovuutta . Tyypillinen pussijuoksu toimii laittamalla jokaisen lapsenlähtöviivalla suuri kangas säkki . He hopsäkki kohtimaaliviivaa .

Jottarodun mielenkiintoisempia , teepussit enemmän arvaamattomia ja tehdä jokainen lapsi käyttää useampaa kuin yhtä päästämaaliin . Jakaa kurssin kolmeen kierrosta ja onlapsi muutos pussit alussa jokaisella kierroksella . Kolme laukut kaikilla onerilainen yllätys . Yksi ontavallinen, tyhjä laukku . Yksi pussi voidaan painotetaanhiekkasäkeillä sisälle ja toinen pussi voi olla liian ilmapalloja sisällä tehdä jalkatyö vaikeampaa.
Dizzy Relay

huimausta rele on varma tapa saada lapset kikattavat juhlissa . Jaa tiimiä pareiksi ja sokkonaensimmäinen pelaaja . Sokkona pelaaja seisoovastakkaiseen päähän avoin kenttämuiden sokkona pelaajia ja kumartuu , pannen otsa päähänpesäpallomailalla . Kun kilpailu alkaa ,sokkona pelaajien on pyörittävätbat 10 kertaa ja alkavat näkyä ( tai kompastuminen ) kohti niiden joukkuetoverinsa . Ne vain löytää neäänen heidän äänensä huudamme heille. Joukkuetoveri on odotettava, kunnes hän on koodattu ja sitten juosta takaisinbat , laittaasokkona ja toistasaman kurssin .

Vastaa