Miten suunnitellaMap forGame

OlitpaDungeon Master ofpöydälle pelin tai kehittääuusin räiskintäpeli ,rakennetasoilla pelaat ovat kaikki määräytyy karttoja. Pieni ympäristö käsitteet mittaan kehittyä suuremmiksi piirimalleista käytetäänpelaamista tukea tai kehittynyt yhä syvemmälle 3D-ympäristöjen ja koko pelin maailmoihin.

Sinun ei tarvitse ollaiso – nimi pelin kehittäjä luoda karttoja . Ei ole väliä mitä peliä olet luomassa ,järjestelmä luodaan karttoja pysyy samana. Kanssa vähän kustannuksia jahieman mielikuvitusta , voit piirtää oman pelin karttoja home.Things tarvitset
Millimetripaperi
Hallitsija
Mekaaninen pencil and Fine kärki kynä
laatiminen kompassi
Astelevy
Näytä enemmän Ohjeet

1

Kirjoita ylös kaikki mitä haluat sisällyttää oman kartan . Jos luotkartanulkopuoliseen ympäristöön , päättää, jos se onkoko mantereen tai vainosa yhtä . Jos luotsisustus kartta , päättää, kuinka monimutkainenrakenne on . Hiukkaakaan muistiinpanoja , millaisen tunnelman haluat saavuttaa , millainen ilmastoalueella on ja millaisia ​​olentoja vaeltaa oman maiseman .
2

Hahmotellaraakavedosta kartan . Piirrärantaviivaa , jos se onmaanosa tai josmaarajoilla suuria vesistöjä . Tehdä muistiinpanoja missä haluat vuoristot , luolia , laaksot ja metsät . Merkitään paikat suurten kaupunkien , kaupunkeja ja kyliä . Jos olet piirustus kartanDungeon taisisällärakennuksessa , varmista hahmotella mitään piilotettuja käytäviä, aarre huoneita ja huoneita, joissa on suuria vihollisia .
3

Ota hallitsija ja mitatamittakaava kartan . Sano haluat saarella olevan 1000 metriä pitkä ja päätät välein 1 senttimetriruutupaperille edustaa 40 metriä . Saarta Tällöin sinun täytyy olla 25 senttimetriä pitkä . Voit sitten taukomittaus alas edelleen tehdä matkoja kartassa helposti ymmärtää eri näkökulmista ( esimerkiksi : 1 senttimetri vastaa 40 metriä tai 131 jalkaa) . Kirjoitamittauksetnurkassa kartan .
4

Piirrä karttaruutupaperiin , varmista seurata oman alkuperäisen luonnos ja mittakaavan mittaukset . Käytä hallitsija vetää suorat reunat , sinun laatiminen kompassia piirtää ympyröitä ja astelevy mitata kulmia . Lisätä mitäänkarttaa , että olet unohtanut laittaa teidän luonnos . Maamerkkejä , monumentteja ja vaaralliset alueet ovat joitakinasioita on jäänyt. Selvitä mihin suuntaan on pohjoiseen kartan ja piirtäänuoli osoittaa pohjoiseen .
5

Aseta topografisia ja ympäristöasioiden kartalla. Luonnos Lehti tai tuuhea alueilla edustamaan metsiä , kivinen ja kuoppainen alueilla edustaa vuoria ja lyhyitä , toistuvia vaakasuoria viivoja edustamaan autiomaassa . Lisää jutted ja rosoiset reunat teidän rannikoille. Kun luotDungeon ,tumma kuplivaa allas voisi olla lietteen kuntumma siksak voisi edustaavaltava halkeama . Varmista lisätä ovia , ansoja , hirviöitä ja aarre . Piirrä huonekaluja ja muita sisustus jos olet suunnittelurakennuksen sisätilat .
6

Luotunnus legenda . Ihmiset käyttävät tätä kaaviota viite mitäympäristön piirustukset kartassa tarkoittaa . Käytäerilliselle paperille tähän . Koska et halua ihmisten tietävän , ettävehreä kartalla onmetsä, luonnososa vehreä ja nimeä se ” Metsä” . Tee sama vuoria, aavikoita , hylätyt teollisuusalueet ja Muita merkintöjä kartalle, jonka voi sekoittaa pelaajia . Voit myös luoda symboli legendaa olentoja , ansoja , esineitä ja muuta .
7

Labelnimet maamerkkejä , kaupungit ja kiinnostavia kohteita . Laittaa nimet mantereilla , vesistöjä ja tärkeä maa-alueet . Vankityrmiin ja sisätiloihin , etiketti huoneissa ja eri puolillarakennetta. Tämä helpottaa pelaajien selvittää, missä ne ovat maantieteellisesti . Kirjaudu , päivämäärä ja etiketti kartan . Kirjoittaa mitä peliä tai kampanjan se on peräisin , mitä maamassoihin se kuuluu jaalueen nimi tai rakenne itsessään . Jos kartta on osausean tason rakennus , varmista osoittamaan, mitä kerroksessa on .
8

Trace yli oman kartan kanssa hienoksi kärki kynä tehdä pysyvä. Jättää tämä kohta, jos haluat poistaa osia kartta ja luoda asioita kuin peli siirtyy . Voit myös värjää kartta värikynät ja tussit , jotka auttavat tekemääneri maastoissa ja sisustus ominaisuuksia enemmän tunnistettavissa .

Vastaa