Miten luoda perus D & D Characters

” Dungeons and Dragons ” ( D & D tai DnD ) onfantasia , seikkailu , roolipeli ( RPG ) . Se on yleensä pelataan pienryhmissä . D & D pelit ovat kuin interaktiivisia tarinoita jälkeenkerronta hahmotelman tavoitteita , kohtaamisia ja torjumiseksi . Yksi henkilö onDungeon Master ( DM ) , ohjaamallaseikkailePelaajat ottavat merkin rooleja . Jokaisella pelaajalla onmerkki arkin tietoa ja kuvaavia tilastojahahmon kykyjä , kuten voimaa ja viisautta , luokka – taistelija tai maagi , esimerkiksi – ja saavutuksia . Henkilötietoja valitaan tai keksipelaajaan merkin luominen ; Tilaston päättää liikkuvan dice.Things tarvitset
Tyhjä merkki arkki
Lyijykynä ja pyyhekumi
Set pelaamista noppaa ( neljä – , kuusi – , 10 – , 12 – ja 20 – sivuinen noppa )
Suttupaperia
Pelaajan käsikirja ( valinnainen )
Näytä enemmän Ohjeet

1

Hankimerkin arkki . Käytävirallista esipainetuille arkki ,kotitekoisia arkki tai yksi ladata Internetistä .
2

Kirjoita hahmosi silmien väri , hiusten väri , sukupuoli, rotu , luokka , linjaus – kuten Good tai neutraali – ja jumaluus . Ota yhteys soittimen käsikirja , jos sinulla on sellainen . Tarkista Dungeon Master varmistaa oman valintoja toimiikampanjan voit pelata . Piirrä hahmosi muotokuva tai symboli ( valinnainen) .
3

Rollkuuden puolinen die määrittää oman perusvalmiuksia . Kyvyt ovat lujuus , kätevyys , perustuslaki , Intelligence , viisauden ja karismaa . Jokainen kyky onsumma kolme rullaakuusisivuinen die ( 3D6 , pelaamista jargon ) . Kirjoitarullaa alasarkki jätepaperille taitaakse hahmosi levyt ja määrittää joku rullina kunkin ominaisuuden . Eri DMs on eri tavat ne mahdollistavat laskettaessa näitä tulokset niin ota yhteyttä DM kun pyörittäen kykyjä .
4

Laske säästö heittää : Fortitude , Reflex ja tahdonvoimaa. Nämä tulokset kertovat , kuinka todennäköisesti olet voittaa tietynlaisia ​​hyökkäyksiä . Esimerkiksi voit joutua noppaa nähdä, jos voit välttääansa säästämällä vastaan ​​Reflex , lisäämällä tai vähentämälläasiaa kyky modifier saada säästäminen yhteensä heittää .
5

Selvitä hitti pisteitä heittämälläkuolla määritelty oma luokka . Lisätä tai vähentää oman perustuslain modifier tuloksesta . Osumapisteet määrittää, kuinka paljon vahinkoa hahmosi voi ottaa .
6

Laske hahmosi liikettä . Tutustu soittimen käsikirjasta tai kysy DM mitäliikkeen nopeus hahmosi rotu on . Liikkeen nopeus vaikuttaa kuinka paljon hahmosi on meneillään . Jokin merkki levyt ovat kohdat mahdollisimman kevyt, medium ja raskaita kuormia . Nämä tulokset riippuvatVahvuus kyky. Kuljettavat liikaa voi hidastaa hahmosi alas , vaikka jotkut DMs luopua tämän säännön yksinkertaistaa pelattavuus .
7

Laske Initiative pisteet . Etsiperus pisteetsoittimen käsikirjasta tai kysy DM mitäperus pisteet pitäisi olla. Lisää tai vähennä näppäryyttä muuntaja.
8

Laske Base Attack Bonus . Tämä perustuu oman tason ja luokka . Etsiä oman luokan ja tason pöydällepelaaja käsikirjassa tai kuulee oman DM . Riippuen hahmosi levyt , sinulla voi olla myös nujakka , jousiammuntaa ja Koura hyökkäys bonuksia . EtsiBase Attack Bonus kullekin näistä ja täyttää sen , sitten lisätään tai vähennetään voimasi modifioijana nujakka ja Koura ja näppäryyttä modifioijana Ranged .

Vastaa