Fun 7. luokka Pelit

Vuodenseitsemännen luokan tasolla , opettajat joutuvat käsittelemään videopelejä , murrosikä ,ensimmäiset merkit teinikapinaa jaäkillinen kiinnostusvastakkaista sukupuolta . Pitää lapset kiinnostuneita oppimaan Vaatii luovuutta . Menetelmä, joka voisi työskennellä sinulle esittelee interaktiivisia pelejä omalle tuntisuunnitelma . Voit yrittää käyttääpelejä keinona kotitehtäviä sijasta perinteisen paperin tehtäviä . Voit myös käyttää pelejäantomenetelmän pop tietokilpailuja Jos tietokoneet oppitunnille . ReadWriteThink

TukenaInternational Reading Association, ( kansallinen neuvosto opettajille Englanti ) NCTE jaVerizon säätiö , ReadWriteThink voisi olla paikka innostaa nuoria kirjailijoita tulevaisuudessa . Kautta hauskoja pelejä , seitsemäs luokkalaiset oppivat järjestää ja tiivistää ajatuksiaan , oppia perusteet runojen kirjoittaminen ja oppia veneen oman alkuperäisen tarinoita . He voivat myös luodadigitaalisen kirjan ja ristikoiden verkossa . Valitseluokka tasolla, jotta opiskelijat eivät pelaa pelejä ylä-tai alapuolelle luokan tasolla .
Jefferson Lab

tulevaisuuden tiedemies vain voi olla vastuussa auttaa ihmisille asuttaa muita planeettoja , josresursseja maapallolla koskaan tyhjentynyt . Nyt ne tarvitsee vain pitää hauskaa opettelee tiede . Jefferson Lab auttaa seitsemäs luokkalaiset käyttää pelejä rakentaa tieteen sanastoa , järkeäjaksollisen ja käyttää flash- kortteja ja ristikoiden vahvistamaan ymmärrystäelementtejä. Jefferson Lab ei erota pelejä luokan tasolla , joten sinun täytyy tehdä ehdotuksia opiskelijoille . Opiskelijat voivat hakea syöttämällä aihe avainsanat kotitehtäviä auttajia kuten ” atomi ” tai ” protoni . ”
Classzone

seuraava presidenttiYhdysvalloissa saattaa istua seitsemäs luokalla . Kaikki riippuu siitä, kuinka paljon hän nauttii yhteiskuntaoppi . Voit tehdä siitä hauskaa osoittamalla hänet McDougal Littell Classzone . McDougal on tuottanut oppikirjat K – 12 vuosikymmeniä . Se onluovan interaktiivisen tukisivusto kunkin julkaisuistaan ​​. Voit etsiä luokan tasolla ja jopa kaventaa pelin hakua alastilaan, jossa opetat luokassa. Opiskelija nauttiaanimoitu uudelleen kertoo historian , käyttää interaktiivisia kartoitus työkaluja ja voi jopa ottaa käytännön testejä valmistautua todellinen testejä .
Skillswise

Skillwise tarjoaa interaktiivisia pelejä vartenseitsemännen luokan taitotaso . Nämä taidot rakentajat ovat pääosin kieli taiteet ja matematiikka . Kieli taiteet toiminta kattaa kieliopin , lukuharjoituksiin , oikeinkirjoitus, luetun ymmärtäminen ja sanasto rakennus . Matematiikka pelit auttavat opiskelijoita rakentamaan taitojaan jakeet , desimaaleja , algebran ja geometrian . On, ettäBritannian koulujärjestelmä onhieman erilainen kuinamerikkalaisen koulujärjestelmän , valitsepelejä etukäteen, että haluat oppilaiden pelata niin olet varma, että pelit ovat niiden ymmärtämistä tasolla .

Vastaa