Miten Laske Jump Korkeus Ramp Välimatka

Daredevils , insinöörejä , ja jopa erikoistuneet poliisiyksiköt käyttää matemaattisia yhtälöitä löytää tietoa siitä, miten ajoneuvoja ja muita esineitä voi olla ilmassa , ja kuinka pitkälle se voi kulkeailmassa . Vaikka se voi tuntua monimutkaiselta, se on helppo laskea etäisyysobjekti matkustaa poisramppi , kuinka korkealle se menee , tai miten nopeasti se on siirtymässä matkustaatiettyyn distance.Things tarvitset
taso
hallitsija tai mittanauha
Tieteellinen laskin
Näytä Enemmän Ohjeet

1

Laskerinteessä . Taketaso ja aseta seosanviisto luiska . Nosta toinen pää poisramppi kunnes se on tasolla , yhteydenpitoramppi toisessa päässä . Nyt ottaahallitsija ja muodostavatsuorakulmaisen kolmion kanssataso jaramppi . Mittaa etäisyys ramppi lopustaesille tasolla. Pituudentaso on teidän aikavälillä ; korkeustaso tulee olemaan nousu . Jakaanousevataikavälillä löytäärinne n prosentin luokka . Kirjoita tämä numero muistiin niin m = Rise /Run , jossa m on kulmakerroin : n prosentin luokka .
2

Etsijättökulman , tai & phi ;. Tämä on yksinkertaisesti kysymys kirjoittamalla rinne omalle tieteellinen laskin ja löytäätangentti . Yleensä kaikki mitä tarvitsee vain syöttää numeron ” m ” ja paina2. painikettalaskin , paina ” TAN ”. Tämä on lähtöä kulma . Kirjoita tämä numero muistiin kun n = & Phi ; jossa ” n” on sinun tangentti .
3

Etsikosini ja sini lähtöä kulma ( & phi ; ) . Anna tangentti ja paina2. -painiketta , sitten” COS ” -painiketta löytääkosinin . Kirjoita tähän alas niin Cos & phi ; javastaus . Kirjoita sen jälkeen tangentti , paina2. painiketta ja” Sin ” -painiketta . Kirjoita tähän alas niin Sin & Phi ; javastaus .
4

Määritä, kuinka nopeasti sinun tulee matkustaa hypätätunnettu matka . Selvitä, onkoesine olet käynnistämässä poisramppi laskeutuu samalle korkeudelle , josta se lähti , tai suurempi tai pienempi . Näyttää tämän arvon ” h ”. ” H ” on positiivinen, josesine päätyy pienempi kuin se lähti , ja negatiivinen, jos se päätyy korkeampi . Näytämatkan pituutta , koska ”d” ’ Etsi haluttu nopeus kertomalla Cos & phi ; neliöjuurella on ” h ”, sekä absoluuttinen arvo ” d ” kertaa ” m ”. Jakaa tämä arvo useissa löydät kertomalla matka ( ” d ” ) 2,73 .
5

Etsimaksimikorkeusesine nousee , jos se lähteeramppitunnetaan nopeudella etsimällänopeus . Nopeus ilmaistaan ​​jalkaa sekunnissa , tai kuvaa . Nopeuden selvittämiseksi , kerrotaannopeus 1,466 . Kerrotaannopeus Sin & Phi ; ja neliö tämä arvo . Jakaa tämä määrä 64,4 , mikä on kaksinkertainen määrä painovoiman .
6

Määritäetäisyysajoneuvon matkustaa , moninkertaistaanopeuden neliöön Sin & Phi ; ja sitten kerrotaan, että numero Cos & phi ;. Jakaa tämän numeronnopeus painovoiman , tai ” g ”, joka on 32.2 .

Vastaa