Lautapelit joita käytetään opettaa Matematiikka

Pelien pelaaminen ja matematiikan voivat kulkea käsi kädessä . Joitakin lautapelejä opettaa matemaattisia taitoja jaerilaisia ​​matemaattisia käsitteitä , kuten laskenta numerot , rahaa ja tunnistaa geometrisia muotoja ja kuvioita . Chutes ja Tikkaat , shakki , Monopoly ja Hungry Hungry Hippos ovat lautapelejä , että lapset voivat leikkiä auttaa lisäämään niiden matematiikka harkintakyky . Chutes ja tikkaat

Chutes ja tikkaat onpeli, joka opettaa laskentaa. Jospelaaja päätyy peliään palaneliö alareunassatikkaat , jotka edustavathyvän teon , hän liikkuu ylöstikkaita ja eteenpäinhallituksessa . Jospelaaja päätyy peliään palaneliön yläosassaränni, joka edustaapahan teon ,pelaaja siirtää kourua alas ja taaksepäin taululle .
Chess

Shakki onlautapeli , joka opettaa geometrisia muotoja ja kuvioita . Sen avulla pelaajat voivat visualisoida liikekuvioiden taas miettiä tulevaisuutta liikkuu . Pelinappulat liikkuvateri suuntiin . Piispa liikkuu vinosti . Torni liikkuusuoraviivaisesti . Ritari liikkuu” L ” liike tai kaksi paikkaa ylös-tai alaspäin ja yksi yli . Kuningatar liikkuu mihinkään suuntaan . Kuningas liikkuu yhden ruudun kerrallaan mihinkään suuntaan . Sotilas voi siirtyä kaksi paikkaa aluksi, mutta yleensä liikkuu eteenpäin yhden ruudun kerrallaan , liikkuvat viistosti vain silloin, kun se vievastustajan nappulan .
Monopoly

Monopoly , pelaajat oppivat rahaa ja liiketoimintaa. Jokainen pelaaja aloittaapelin +1,500dollari leikkirahaa . Koskapelaaja siirtää hänen pelinappula pelilaudalla ,pelaaja joutuu omaisuutta , että hän voi ostaa, myydä tai vuokrata, vaativat häntä talousarvioon rahansa vastaavasti . Lopussapeli ,pelaaja, jolla on eniten rahaa , voittaa pelin . Peli opettaa myös todennäköisyydellä pelaajat kuvitellaparas mahdollinen tulos heidän raha valintoja .
Hungry Hungry Hippos

Hungry Hungry Hippos onlelu jalautapeli . Se opettaa pienille lapsille laskea . Tämä ontoinen tai neljän pelaajan peli . Jokainen pelaaja työntää heidän virtahepo hännästä , joka aiheuttaavirtahepo pään eteenpäin ja napata marmoritaluksella . Pelaaja, joka nappaaeniten marmorit voittaa pelin .

Vastaa