Kirjoittaja vuotiaille lapsille viisi seitsemään ja tarkoitus käyttää kahdesta neljään pelaajaa per peli , ” Clue Jr. ” on kehittänyt Parker Brothers vuonna 1994 vaihtoehtona sen laajalti suosituin aikuisten lautapeli ” vihje . ” in ” Clue Jr. , ” by farmari niiden muuttajia kauttasuuri kartano , pelaajat löytää vihjeitä ja oppia käyttämääneliminointiprosessin , jotta voidaan ratkaistamysteerinKadonneiden lasten ja pet.Things You ” ll Tarvitsetko
Clue Jr. pelikotelo
4 pelin kortit
4 muuttajia
Etsivä muistilehtiö
Pencil jokaiselle pelaajalle
Näytä enemmän Ohjeet
asettaminen
1
Avaapelin tapauksessa työntämälläkeltainen salpatapauksessa auki.
2
Varmistasininen vihje – revealer ovi on suljettu .
Halvat 3
Asetaneljä pelin kortit siinä tapauksessa missä tahansa järjestyksessä . Top mysteeri onaktiivinen kortinnykyisen pelin .
4
Anna jokaiselle lapsellearkkietsivä muistilehtiö jakynä käyttää, ja onpelaajat valitsevatpeli liikkuja . < Br >
5
Placen aloitteentekijä” Käynnistä” tilaa, joka vastaaväriliikkuja .
PlayingGame
6
Aloita jokainen käännä linkoamalla määrä kiekkoa ja liikkuvat pelaajan aloitteentekijä sama määrä tiloja , mihin tahansa suuntaan , koska määräkiekkoa laskeutuu . Joskiekkoa laskeutuusuurennuslasi ,pelaaja voi siirtyä mihin tahansa avaimenreikäaluksella ei miehitetty toisen pelaajan .
7
Täydennä puolestaan tekemällätarvittavat toimet . Jospelaaja päätyySecret Passage Stairway , hänen täytyy liikkuaSecret Passage ja tulla ulos toisessa päässä . Jos pelaaja päätyymatto ulkopuolellahuone , hän voi sijoittaa hänen liikkujaavaimenreikä ja avaaoven .
8
Open eri huoneissa laskeutumalla matolle tilat ja asetat liikkujaavaimenreikä nähdä, mitä sisällä jokaisesta huoneesta .
9
Ruksata huonetta avaat ja lapsia tai lemmikkejä näet sisällähuonetta etsivä muistilehtiö kun matkustaa läpi kartano .
10
Pysyavaimenreikä kunnes seuraavalla vuorolla . Kun se on taas sinun vuorosi , poista liikkujaavaimenreikä , maa matolle ja pyöräytä . Älä laskematolle tilaa osana oman tilan liikkeen .
RatkaiseminenMystery
11
Käytä puolestaan ilmoittaa, että haluat ratkaistamysteeri , kun olet ylittää pois kaikki paitsi yksi lapsi , yksi lemmikki ja yksi huone etsivä muistilehtiö .
12
ilmoittavat, mitä lapsi luulet piilottelee joka huoneessa ja joiden kanssa lemmikkieläinten .
13
Työnnäsininen – revealer oven auki ja tarkista arvaus . Varmista piilottaavastauksenmuilta pelaajilta.
14
Letmuut pelaajat tietää, jos olit oikeassa tai jos olit väärässä . Jos olet oikeassa , voitat . Jos olet väärässä ,muut pelaajat voivat jatkaa pelaamista , kunnes joku muu ratkaiseemysteerin oikein .