Säännöt FB:

simuloitu torjumiseksi pelejä on pelattu harrastus ” sotapelit ” julkaisemisen jälkeen HG Wellsin ”Little Wars ” 1913 Monet eri tekijät ja kustantajat ovat tuottaneet sääntöjoukot jotka mahdollistavat valvonnan armeijoiden historiallinen , fantasia ja jopa tiede -fiction asetukset . Ajan , pöydälle sotapelit ovat kehittyneet lautapelejä , videopelejä ja muuta mediaa , joka noudattaa samanlaisia ​​ohjeita , jotta realistisia välisiä taisteluita ihmisen vastustajat . Kahakka Pelit

Skirmish pelisääntöjä sovelletaan näitä pelejä, joissa yksittäisiä merkkejä ovat tärkeämpiä kuin kurinalainen yksikköä . Taru sormusten herrasta miniatyyrejä pelin Games Workshop jalautapeli Heroscape ovat loistavia esimerkkejä . Kahakka pelin säännöt pyöriväterityisiä persoonallisuuksia konfliktin ja suuresti korostaa kykyjään ja pistearvot tai resurssin kustannuksia . Useinmerkit hallussaan erityisiä kykyjä tai aseita kauas että tyypillisiä sotilaita .
Yksikköperusteinen Armeijat

Pelit , jotka keskittyvät yksiköidenkeskeinen ydinarmeija luoda uuden säännöt. Yksikkö – pohjaisia ​​pelejä tukeutuvat vahvasti komentajia ja moraali , ja se on mahdollista työntöjyrsimeksi vihollisen yksiköitä tuhoamallatietty määrä joukkojensa . Age of Empires PC jaminiatyyrejä pelin Flames of War keskittyä yksikköperusteinen torjumiseksi . Useimmat merkit näissä peleissä on joko valittu yksikkö tai hyödyn saamiseksi on lähelläystävällinen komentaja . Yksiköt ovat yhtenäisiä ryhmiä, jotka ovat harjoitelleet yhdessä ja jakaasamat kyvyt ja ominaisuudet .
Aerial Combat

Pelit kutenCrimson Skies sarjassa jatähtienvälisen miniatyyrejä ja Battlefleet Gothic kaihda tyypillinen maasto asetukset tulevat torjumiseksi taivaalle . Ilmataistelujärjestelmän säännöt voivat olla joko kahakka tai muodostuminen perustuu . Tyypillisiä näkökohtia antenni säännöt sisältävät ammukset ja loadouts , ajonopeudet ja ketteryyttä , ja jopa polttoaineen kulutusta . Lentokoneita ja ilmalaivoja voi tulla kaatuu maahan ottamalla liian paljon vahinkoa tai törmätä toisiinsa suurella nopeudella .
Naval Battles

Monet kahakka ja laite perustuvat pelit ovat säännöt sotalaivojen joko kuljetusten tai tykkiveneet . Videopeli Battlestations : Pacific ja Davey Jonesin Locker malli peli kuvaavatgenren sääntöjä , joissa purjeet ja potkurit tarvitsevat sekä vahinkojen kaavioita ja nopeus tiedot . Tykkiveneet on käsiteltäväalati muuttuvassa piki ja viipottaa luonutmeren sekä ampumatarvikkeiden ja uudelleenlastauksen kertaa . Merivoimien säännöt keskitytään pääasiassaalusten itse , jossa kullakin on omat tilastojen lisäksi miehistön yksikköä .
Fantasy Säännöt
< p >erilaisia ​​pelejäWarhammer 40,000 ja Warcraft linjat käyttäväterilaisia ​​sääntöjä miniatyyrejä, lautapelejä , video-ja korttipelejä . Nämä pelit sisältävät myös fantasian elementtejä, kuten loitsuja ja kutsua vahvistuksia . Säännöt käsittelevät taikaa kuuluu tyypillisesti vaihtelee , rajoituksia ja määrittää, kuinka monta loitsuja tai millaiset pyörät voivat hyödyntää taistelussa . Ne voivat myös osoittaa , miten nämä mystistä elementtejä vuorovaikutuksessa teknologian ja yksiköt kentällä .

Vastaa